Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4117Balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2014, před 10 lety

Martin Havel

Znění stížnosti

Dobrý den, o víkendu jsem zahlédl v TV info ohledně pošty a služby balík do ruky. Musím konstatovat, že pošta skutečně tuto službu nabízí ale již nerealizuje alespoň v mém případě. Pravidelně mi chodí balíky do Modřan a pravidelně balík do ruky je dádáván sice většinou v termínu ale mimo zadaný čas. Místo odpoledne tak standardně ráno a bez SMS. Balík je uložen na poštu a znovu doručení již není možné dle sdělení pošty. Pošta tvrdí, že nemá zdroje a dle komunikace se mi zdá, že je to takový standard neboť se pošta Modřany nejen neomluví za chybu ale ještě se vždy diví co vlastně chci.
Takže máte pravdu a mysl´ím, že takových případů musí být tisíce ne stovky.


Požadované řešení

Jen jsem se chtěl přidat neboť mi chování ČP vadí. Pokud by jste měli zájem vyzkoušejte si tuto službu přes poštu 412 Modřany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 10:15, před 10 lety

Česká pošta výslovně garantuje doručení Balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To ale pouze v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný.

Pozdní dodání lze reklamovat. Děje-li se tak opakovaně, je možné podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.