Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes - 7. 4. - mi byl doručována balíček č. 40553515005 od firmy "Krmivo pro psy a kočky K-9 a NUTRAM" (http://shop.candy.cz/) na mou adresu. Alespoň jsem předpokládal, že jsem si zaplatit dodání na adresu, z čehož mě vytrhl řidič, který byl nespokojený s tím, že jsem mu nešel naproti. Pokud bych chtěl nebo mohl jít ven, využil bych balíku na poštu nebo výdejního místa, kteráž mám ve srovnatalné vzdálenosti jako parkoviště, na kterém řidič parkoval. Nepřijde mi to jako vhodné chování při poskytování zaplacené služby.
Mým cílem je na toto chování pouze upozornit.
Děkuji.
S přáním pěkného dne
Aleksi Mikkonen
Mým cílem je na toto chování pouze upozornit.
|
Tweet |
Obecně platí, že přepravce má povinnost doručit zboží k prvním uzamykatelným dveřím. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.