Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41179NEMOŽNOST NÁKUPU V ITESCO POTRAVINÁCH - JSEM DŮCHODCE SE ZTP A STÁLÝ ZÁKAZNÍK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2020, před 5 lety

Bc. Milena Rukavičková

Znění stížnosti

UŽ VÍCE NEŽ 14 DNÍ ŘEŠÍM SVŮJ JEDEN NÁKUP A UŽ JSEM VOLALA A NEDOVOLALA JSEM SE, NÁSLEDNĚ JSEM PSALA NA MAIL INFO A NIC SE NESTALO. JSEM STÁLÝ ZÁKAZNÍK A STÁLE MI TO HLÁSÍ PŘI SPRÁVNÉM ZADÁVÁNÍ PLATBY KARTOU "SYSTÉMOVOU CHYBU", KARTOU PLATÍM ZCELA NORMÁLNĚ, TAKŽE TO DOBŘE UMÍM! ŽÁDÁM UŽ DŮRAZNĚ, AŤ MOHU ZASE PLATIT PLATBU U DVEŘÍ ŘIDIČI, ALE TO UŽ NELZE V NASTAVENÍ ZMĚNIT A STÁLE TO POŽADUJE PLATIT ONLINE. 2X JSEM TO PRO JISTOTU ŘEŠILA S ČESKOU SPOŘITELNOU, ALE TA NENAŠLA ŽÁDNOU ZÁVADU ČI PŘEKÁŽKU PROČ ZROVNA U VÁS NEMOHU PLATIT ONLINE! UŽ TOHO MÁM PRÁVĚ TAK OPRAVDU DOST A ŽÁDÁM O RYCHLOU NÁPRAVU! JSEM Z PLZNĚ A MŮJ MŮJ MAIL: kancelar-plzen@seznam.cz MOJE JMÉNO: Bc. MILENA RUKAVIČKOVÁ, RABŠTEJNSKÁ 14, 323 00 PLZEŇ. TELEFON JE ROVNĚŽ U MÉHO PROFILU U VÁS, TAK DOUFÁM, ŽE SE DOČKÁM. +4207*****222
Bc. Milena Rukavičková


Produkt

ONLINE TESCO POTRAVINY PLATBU NELZE PROVÉST UŽ 14 DNÍ AŤ DĚLÁM CO DĚLÁM!


Požadované řešení

ZMĚNIT NASTAVENÍ NA PŮVODNÍ A TO PLATIT U DVEŘÍ ŘIDIČI KARTOU NA SVÉM PROFILU! COŽ UŽ SAMA NEMOHU UDĚLAT A JAK UŽ JSEM POPSALA U VÁS HLÁSÍ MOJE KARTA SYSTÉMOVOU CHYBU! SE SPOŘITELNOU JSEM KARTU PROLUSTROVALA A JE VŠE V POŘÁDKU! PROSÍM ALE UŽ URYCHLENĚ!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 20:17, před 5 lety

Prodávající má povinnost postupovat při přijímání plateb tak, aby nikdo ze spotřebitelů nebyl nedůvodně znevýhodňován. Umožňuje-li tedy plošně možnost platit ve své e-shopu kartou všem spotřebitelům, musí mít tuto možnost i stěžovatelka. V řešené věci se patrně jedná pouze o technickou chybu, nikoliv o nějaké cílené znevýhodnění spotřebitelky, které by spočívalo v tom, že by mu bylo znemožněno hradit výrobky či služby určitým typem platebního nástroje. Pokud by se však prokázal opak, mohlo by se jednat o porušení povinnosti, kterou prodávajícímu ukládá ustanovení § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Za porušení této povinnosti hrozí prodávajícímu postih ze strany dozorového orgánu, kterým je Česká obchodní inspekce.

V řešené věci spotřebitelce doporučujeme kontaktovat technickou podporu nebo bezplatnou zákaznickou infolinku společnosti. Nebude-li možné navázat se společností kontakt, lze žádost o "technické prošetření" závady ohledně platebního nástroje zaslat společnosti i ve formě dopisu na adresu sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.