Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
UŽ VÍCE NEŽ 14 DNÍ ŘEŠÍM SVŮJ JEDEN NÁKUP A UŽ JSEM VOLALA A NEDOVOLALA JSEM SE, NÁSLEDNĚ JSEM PSALA NA MAIL INFO A NIC SE NESTALO. JSEM STÁLÝ ZÁKAZNÍK A STÁLE MI TO HLÁSÍ PŘI SPRÁVNÉM ZADÁVÁNÍ PLATBY KARTOU "SYSTÉMOVOU CHYBU", KARTOU PLATÍM ZCELA NORMÁLNĚ, TAKŽE TO DOBŘE UMÍM! ŽÁDÁM UŽ DŮRAZNĚ, AŤ MOHU ZASE PLATIT PLATBU U DVEŘÍ ŘIDIČI, ALE TO UŽ NELZE V NASTAVENÍ ZMĚNIT A STÁLE TO POŽADUJE PLATIT ONLINE. 2X JSEM TO PRO JISTOTU ŘEŠILA S ČESKOU SPOŘITELNOU, ALE TA NENAŠLA ŽÁDNOU ZÁVADU ČI PŘEKÁŽKU PROČ ZROVNA U VÁS NEMOHU PLATIT ONLINE! UŽ TOHO MÁM PRÁVĚ TAK OPRAVDU DOST A ŽÁDÁM O RYCHLOU NÁPRAVU! JSEM Z PLZNĚ A MŮJ MŮJ MAIL: kancelar-plzen@seznam.cz MOJE JMÉNO: Bc. MILENA RUKAVIČKOVÁ, RABŠTEJNSKÁ 14, 323 00 PLZEŇ. TELEFON JE ROVNĚŽ U MÉHO PROFILU U VÁS, TAK DOUFÁM, ŽE SE DOČKÁM. +4207*****222
Bc. Milena Rukavičková
ONLINE TESCO POTRAVINY PLATBU NELZE PROVÉST UŽ 14 DNÍ AŤ DĚLÁM CO DĚLÁM!
ZMĚNIT NASTAVENÍ NA PŮVODNÍ A TO PLATIT U DVEŘÍ ŘIDIČI KARTOU NA SVÉM PROFILU! COŽ UŽ SAMA NEMOHU UDĚLAT A JAK UŽ JSEM POPSALA U VÁS HLÁSÍ MOJE KARTA SYSTÉMOVOU CHYBU! SE SPOŘITELNOU JSEM KARTU PROLUSTROVALA A JE VŠE V POŘÁDKU! PROSÍM ALE UŽ URYCHLENĚ!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost postupovat při přijímání plateb tak, aby nikdo ze spotřebitelů nebyl nedůvodně znevýhodňován. Umožňuje-li tedy plošně možnost platit ve své e-shopu kartou všem spotřebitelům, musí mít tuto možnost i stěžovatelka. V řešené věci se patrně jedná pouze o technickou chybu, nikoliv o nějaké cílené znevýhodnění spotřebitelky, které by spočívalo v tom, že by mu bylo znemožněno hradit výrobky či služby určitým typem platebního nástroje. Pokud by se však prokázal opak, mohlo by se jednat o porušení povinnosti, kterou prodávajícímu ukládá ustanovení § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Za porušení této povinnosti hrozí prodávajícímu postih ze strany dozorového orgánu, kterým je Česká obchodní inspekce.
V řešené věci spotřebitelce doporučujeme kontaktovat technickou podporu nebo bezplatnou zákaznickou infolinku společnosti. Nebude-li možné navázat se společností kontakt, lze žádost o "technické prošetření" závady ohledně platebního nástroje zaslat společnosti i ve formě dopisu na adresu sídla společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.