Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednávka č. 1100513853 z 23.3.2020 - zaplatený tovar v hodnote 40,56 eur - ochranné rukavice
objednávka č. 1100528945 z 3.4.2020 - zaplatený tovar v hodnote 19,54 eur - ochranné rukavice
tovar objednaný cez www.postovne zdarma
objednávateľ:
Zuzana Lazíková
ochranné rukavice
žiadam buď vrátenie peňazí (v prípade nedostupnosti tovaru) alebo neodkladné odoslanie tovaru....
kontaktujte na e-mailovej adrese viz osobní údaj
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající nedodá zboží, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 25.3. a 5.4.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dnes prišla mini-zásielka s odosielacou adresou niekde v Číne... vo vnútri v sáčku 20 ks modrých rukavíc, bez označenia veľkosti či výrobcu, alebo čohokoľvek iného... čo teda nezodpovedá ani jednej objednávke... v jednej objednávke bolo totiž 100ks bielych rukavíc a v druhej boli 3 druhy rukavíc, rôznych farieb a veľkostí.... takže toto nezodpovedá ani jednej objednávke...
na obálke je označenie women cloth... teda neviem, odkedy sú rukavice ženským oblečením...
okrem toho nebol priložený žiadny dodací list ani faktúra ... nič....
peniaze mi spoločnosť nevrátila....
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se spotřebitelkou vyřešila odstoupení od smlouvy.
děkujeme za zpětnou vazbu. Dle zaslané fotografie se jedná o objednávku č. 1100513853 a produkt: (Sada jednorázových rukavic Antibatt) pod produktem máte uvedeno, že se jedná o balení 20 ks.
Vaše objednávka byla doručena v pořádku.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.