Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.8.2014 byl odeslán z obchodu( e-shop Sportisimo), s kterým mám dobré zkušenosti, balík, který měl být dodán do 24 hodin. Dnes tj.25.8.2014 je balík již čtvrtý den zadržován na SPU Ústí nad Labem. Upozorňuji, že balík je již zaplacený (3.500 Kč), takže pro mě stresová záležitost!Když jsem se třetí den začala,,pídit" po důvodech zadržování balíku, na místní poště ( Dolní Poustevna ) nedokázali ani nabídnout pomoc a doslova jsem je uprosila, aby mi zjistili informace. Po telefonátu nějaké důležité osobě mi bylo sděleno, že je balík zadržován kvůli ,,nějakým kódům" , ale víc mi k tomu neřeknou, protože tomu vůbec nerozumí!!! Další postup neznají, mám prý čekat.Dnes jsem znovu urgovala balík v obchodě(podruhé). Omlouvali se, že chyba je evidentně na straně ČP,pošta má se systémem potíže - což také ano!Sama ČP mi nedokázala říci, proč balík již několik dní zadržují( volala jsem na zákaznickou linku ). Jsem bezradná a smutná, stále čekám...narozeninový dárek pro má dvojčata se někde naprosto zbytečně povaluje - bohužel se již nedostanou k zítřejším narozeninám, což mi je moc a moc líto!!! Budu doufat, že balík,,někdy" dorazí! Chci vědět - kde je chyba!!! Kde se mám dopídit pravdy!? Děkuji!
DR 4101573429F ( číslo balíku ).
Změna systému, profesionality zaměstnanců na poštách, jednání k zákazníkům!
|
Tweet |
Odesílatel si může vyžádat telefonicky informaci o dodání nebo důvodu uložení zásilky. Pokud nebyl balík ještě doručen, reklamovat dodání by měl odesílatel. Bude-li reklamace shledána oprávěnou, má právo na vrácení části ceny služby ten, kdo ji podniku uhradil, tedy standardně odesílatel, který může rozhodnout o tom, že částka má být vyplacena jiné osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.