Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41194Nefunkční odměny ClubCard

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2020, před 5 lety

Josef Brož

Znění stížnosti

Během dlouhé doby jsem shromáždil při nákupech několik tisíc bodů. Nikdy nepřišla žádná odměna formou peněžních poukázek nebo kuponů. Po dotazech, proč to "nefunguje" mi bylo vždy řečeno, že chybí moje osobní údaje ke ClubCard. Při registraci karty jsem ale všechny požadované údaje poskytl. Bez nich by karta nešla registrovat a jistě by fungovala. Na dotaz, kde mám požadované údaje poslat, mi nikdo neodpověděl.
Nyní došlo ke změně - dorazily dva kupóny: slevy na nákup žampiónů a tuhý WC blok. Sleva celkem 31Kč! Tímto tempem budou "odměny" čerpat ještě mí pravnukové. Mám totiž 31 581 nevyčerpaných bodů.
Trapná je, že "sleva" u žampiónů je podmíněná nákupem za 30Kč - už někdo kupoval jednorázově 60dkg žampiónů (cena 49,90Kč/kg)? Vždyť to je půlka bedýnky v regálu...
Mám dojem, že celá akce s Clubcard byla jen marketingový tah a skutek utek. Jediné, co při nákupu občas využijeme je aktuální sleva na vybrané zboží.


Požadované řešení

Správné informace o způsobu čerpání odměn ve službě Clubcard a plnění slibů, daných zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 15:18, před 5 lety

Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami (https://itesco.cz/img/tescoce_cz_clubcard/upload/Vseobecni-obchodni-podminky-programu-CC.pdf).

Ve všeobecných podmínkách věrnostního programu je uvedena následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."

Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.

V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň nevznese svou reklamaci na bezplatné zákaznické lince 800 222 555 do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence, nárok na jejich získání mu zaniká. Body za nedoručené Clubcard poukázky mohou být převedeny do dalšího období na základě úspěšné reklamace zákazníka.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.