Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41195Hrubé jednání a vynucování si mého pinu k platební kartě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2020, před 5 lety

Iva Weber

Znění stížnosti

Chtěla jsem platit kartou. Řidič po mně vyžadoval zdělit můj pin ke kartě. To jsem odmítla. Vytáhla jsem z krabice novou rukavici a chtěla naťukat pin. Nebylo mi to umožněno a stále se dožadoval mého pinu. Byla jsem nucena mu tedy vydat hotovost, kterou si převzal bez rukavic a vydal mi nazpět bez rukavic. Má to smysl? Celou bobu byl neurvalý a zvyšoval na mně hlas.


Produkt

Číslo zakázky 40596338376.kontakt na řidiče 728256445


Požadované řešení

Je možné vymáhat na zákazníkovi jeho pin k platební kartě? Jak je možné, že si dopravce stěžuje na to, že si objednávám u ppl služby? Děkuji za odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 15:52, před 5 lety

Ustanovení § 165 zákona č. 370/2017 Sb. o platebním styku, zakotvuje povinnosti uživatele platebního prostředku (mj. platební karty) následujícím způsobem:

"Uživatel
a) používá platební prostředek v souladu s rámcovou smlouvou, zejména okamžitě poté, co obdrží platební prostředek, přijme veškerá přiměřená opatření na ochranu jeho osobních bezpečnostních prvků,"

Pokud by spotřebitelka sdělila přepravci PIN své platební karty, porušila by tuto zákonem uloženou povinnost. Spotřebitelům doporučujeme nikdy nesdělovat PIN kód dalším osobám.

Přesto, že v současné epidemiologické situaci je vhodné využívat v maximální možné míře bezkontaktní možnosti platby, přepravce není oprávněn sdělení PIN kódu požadovat. Je-li k provedení transakce nutné zadat PIN, považujeme za vhodné řešení jeho zadání při využití ochranného prostředku, v daném případě třeba právě hygienických rukavic.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:42, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.