Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
Musim takto napsat, neni mozne se k vam dovolat a na email neodpovidate. Dne 8.3.jsem zamluvila online nakup na 30.3.2020. V tento den 8.3.jsem objednala nakup za 1753 Kc, ktery se ihned strhl z účtu. Dne 28.3.jsem nelala objednavku k této za 1172 Kc. Celkova hodnota nakupu na 30.3.2020 byla 2925.63 Kc. Zbozi bylo v poradku dodáno, ale bohuzel strhla se nam znovu cela částka 2925.63 Kc, přesto, ze jsme 1753 Kc jiz zaplatili 8.3. Zadame částku 2753 Kc nazpět. Nakup na Eva Hotarkova, Pribyslavice 138. Účet David Hotarek. Dekuji a doufam v kladne vyřízení, abych mohla opět Vasich sluzeb využít.
Eva Hotárková
Zuctovana castka navic
Vraceni castky 1753 Kc na ucet.
|
Tweet |
Byla-li spotřebiteli částka stržena omylem dvakrát, jedná se v případě druhé částky o bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, vydat spotřebiteli.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.