Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při otevírání dveří v (patrových) vlacích typu CityElephant se rozezní bzučák, který vyluzuje velmi nepříjemný tón o nadměrné intenzitě. Není absolutně možné se tomuto problému vyhnout, ani když udělám krok či dva dozadu. Zvuk mi přímo drásá sluch.
Už jsem se sice setkal i s nízko nastaveným bzučákem, ale to byla spíše výjimka.
Je to jenom takový alibismus, aby se neřeklo, že ČD nevarují vystupující před odevírajícími se dveřmi, takže to nastavují
všude na maximální intenzitu.
Bohužel s ČD není nikdy rozumná řeč. Na všechny mé stížnosti odpovídají nelogicky, takže se tentokrát obracím přímo na Vás.
Děkuji
patrový vlak CityElephant
snížit intenzitu zvuku bzučáku do přijatelného spektra splňujícího zákonem předepsané hodnoty
|
Tweet |
„Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/“