Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
ID produkt 25799249 byl zaplacen 31.3.20 v ceně 498 kč za 2 alkoholtestery.
Chci vědět,jak to vyřešíte.
1.proč mě upozornujete o nezaplacení
2.případně mě vracejte 498 kč.
Děkuji za odpověd.
|
Tweet |
Bylo-li zboží řádně zaplaceno, což lze doložit kupř. dokladem o zaplacení, výpisem z účtu apod., má spotřebitel nárok na jeho dodání. Vyskytne-li se případně chyba ve zpracování transakce na straně banky společnosti, je za to odpovědná společnost. Jedná se o její "sféru vlivu" a v závazkových vztazích platí, že za tento problém nese odpovědnost sama společnost, nikoli spotřebitel.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Objednávka číslo 102592349 zaplacena 31.3.20.Sdělte mě tel.číslo na které mohu zavolat,abych se mohl osobně domluvit.Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
platbu za Vaši objednávku dosud neevidujeme. Aby mohla být platba k objednávce automaticky přiřazena, musí se VS shodovat s číslem objednávky.
Zašlete nám prosím potvrzení o provedení platby, abychom mohli Vaši platbu dohledat a spárovat s objednávkou.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.