Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Predelavala jsem si internet na jinou adresu. Prijel pan podíval se a řekl že neví ať si to zjistím a domluvím si jiný termín. Přijel po druhé rozvrtal mi čtyřikrát plovoucí podlahu, natahnul kabl a až pak zjistil Ze je kabl hluchý. Což si mel zkontrolovat nez něco vrtak. za dva dny přijel známý od Sitelu a řekl že internet tam vede ale že je zazdeny ve fasádě. Volala jsem ma t-mobile a řekli mi že můžu skusit tedy router který bere signál vzduchem, říkám dobře skusim,zmínila jsem se o zbytečně rozvrtane plovoucí podlaze a nic se nedělo. Proto žádám o nějaké řešení, jelikož jsem v nájmu a musím škodu uhradit.
Pevný internet
Rada bych nějakou kompenzaci za zničenou plovoucí podlahu, kterou musím uhradit.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že kdo se veřejně nebo ve styku s jinou osobou přihlásí k odbornému výkonu jako příslušník určitého povolání nebo stavu, dává tím najevo, že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži.
V souladu s ustanovením § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné konstatovat, že v řešené věci, šlo-li o technika společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., zavazuje jednání technika společnost.
Pokud tedy za společnost T-mobile Czech Republic a.s. jednal její zaměstnanec/pověřená osoba jako technik, dal tím spotřebitelce jasně najevo, že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí. K tomuto (tj. pečlivému, aprobovanému) jednání je příslušník určitého povolání nebo stavu ze zákona povinen. Pokud takto nejednal, nahradí spotřebitelce škodu vzniklou porušením této povinnosti. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Požadavek je možno za výše popsaných okolností vznést vůči společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.