Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
V prodejně Kauflandu v Hradci Králové jsem zakoupil Losos filety s kůží. Zboží je podle potisku na obalu vyrobeno v Číně a distribuováno společností EURO FRIGO Praha, Ovčí hájek 2355, Praha 5. Filety jsou v neprůhledném obalu. Označení výrobku je MSC-C-51642. Po rozmrazení a vybalení se ukázalo, že sáček obsahuje 2 filety. Z jedné filety ale byla odříznuta polovina masa, takže zbyla pouze kůže. Celková deklarovaná váha výrobku 450 g byla dodržena.
Losos filety s kůží jsou vyrobeny v Číně a distribuovány společností EURO FRIGO Praha, Ovčí hájek 2355, Praha 5. Označení výrobku je MSC-C-51642. Filety jsme zakoupili v prodejně Kaufland v Hradci Králové 2. 4. 2020.
Prosíme o sdělení, zda nám distributor nebo prodejce nahradí způsobenou škodu a jak zabrání tomu, aby se tyto problémy neopakovaly.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pro uplatnění reklamace je třeba, aby spotřebitel prokázal, že u prodávajícího reklamovanou věc zakoupil. Zákon však neukládá povinnost prokázat tuto skutečnost účtenkou. Spotřebitel může využít jakýkoliv důkazní prostředek (např. doklad o platbě kartou u daného prodejce, svědeckou výpověď, obal výrobku, elektronické potvrzení objednávky).
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Jestli moje stížnost bude mít nějaký dopad, je otázka. Škoda není veliká, vyčíslil bych ji asi na 40 Kč. V rozporu s tvrzením dTestu však Kaufland trvá na předložení účtenky, i když jsem prokazatelně platil kartou VISA a uplatnil i zákaznickou kartu Kauflandu.
Jediný závěr je: nekupovat v Kauflandu toto zboží.
Jiří Kanta
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.