Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#41220Losos filety

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2020, před 5 lety

Jiří Kanta

Znění stížnosti

V prodejně Kauflandu v Hradci Králové jsem zakoupil Losos filety s kůží. Zboží je podle potisku na obalu vyrobeno v Číně a distribuováno společností EURO FRIGO Praha, Ovčí hájek 2355, Praha 5. Filety jsou v neprůhledném obalu. Označení výrobku je MSC-C-51642. Po rozmrazení a vybalení se ukázalo, že sáček obsahuje 2 filety. Z jedné filety ale byla odříznuta polovina masa, takže zbyla pouze kůže. Celková deklarovaná váha výrobku 450 g byla dodržena.


Produkt

Losos filety s kůží jsou vyrobeny v Číně a distribuovány společností EURO FRIGO Praha, Ovčí hájek 2355, Praha 5. Označení výrobku je MSC-C-51642. Filety jsme zakoupili v prodejně Kaufland v Hradci Králové 2. 4. 2020.


Požadované řešení

Prosíme o sdělení, zda nám distributor nebo prodejce nahradí způsobenou škodu a jak zabrání tomu, aby se tyto problémy neopakovaly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2020 11:03, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Pro uplatnění reklamace je třeba, aby spotřebitel prokázal, že u prodávajícího reklamovanou věc zakoupil. Zákon však neukládá povinnost prokázat tuto skutečnost účtenkou. Spotřebitel může využít jakýkoliv důkazní prostředek (např. doklad o platbě kartou u daného prodejce, svědeckou výpověď, obal výrobku, elektronické potvrzení objednávky).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2020 14:53, před 5 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2020 15:50, před 5 lety


Jiří Kanta

Jestli moje stížnost bude mít nějaký dopad, je otázka. Škoda není veliká, vyčíslil bych ji asi na 40 Kč. V rozporu s tvrzením dTestu však Kaufland trvá na předložení účtenky, i když jsem prokazatelně platil kartou VISA a uplatnil i zákaznickou kartu Kauflandu.

Jediný závěr je: nekupovat v Kauflandu toto zboží.

Jiří Kanta

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2020 19:16, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 12:18, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.