Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#41223Reklamace- vraceni penez na ucet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2020, před 5 lety

Svitlana Zabolotna

Znění stížnosti

Dobry den,
9.3.2020 jsem vracela zbozi do obchodniho domu Ikea-Zlicin prostrednictvim prepravni spolecnosti Ikea. Odpoved z Ikea preposilam:

"Dobrý den,
záznam o vrácení zboží byl evidován pod číslem 178-3517571 a uzavřen dne 18.3.
Připsání peněz na účet může trvat až 14 dní. Pokud tedy ani po uplynutí této lhůty nebudou peníze na Vašem účtu, prosíme, abyste nás kontaktovala znovu a my opět platbu prověříme.
S pozdravem
Dominika"

Do dnesniho dne penize nebyly pripsany na muj ucet. Posilala jsem 2 emaily 7.4.2020 a 8.4.2020 se zadosti o zpetnou vazbu.

Zatim jsem zadnou odpoved neobdrzela. Dovolat se do kontaktniho centra se mi nepodarilo.
Prosim o urychlenou odpoved.
S pozdravem a pranim hezkeho dne


Produkt

záznam o vrácení zboží byl evidován pod číslem 178-3517571 a uzavřen dne 18.3, penize nebyly vracene


Požadované řešení

pripsani penez na ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2020 10:26, před 5 lety

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 17:13, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.