Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes mimibazar.cz jsem od tohoto prodejce koupila háčkovanou deku. Prodejce mi poslal podklady k platbě (vše už z e-mailu baby-fashion@seznam.cz), které jsem obratem zaplatila, prodejci jsem poslala potvrzení o zaplacení. Po mém dotazu, jestli je zboží už odeslané odpověděl, že ano a že mi pošle číslo balíčku, ale od té doby se mi nikdo neozvala. Napsala jsem jim ještě asi 3 e-maily a několikrát jsem se pokoušela prodejce kontaktovat telefonicky, ale uvedený telefon nikdo nezvedá.
BABY DAN dětská háčkovaná deka, 75x100 cm
vrácení peněz
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Podnikatelský subjekt byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.