Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41231Nedoručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2020, před 5 lety

Jitka Smolková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 9.4.2020 mi prošla sms že mi bude Vaš zaměstnanec doručovat balíček. Čas byl mezi 12-14 hodinou. Momentálně pracuji z domova, takže doma jsem byla. Opravdu nechápu proč Váš zaměstnanec, mě pouze prozvonil. Když se tak stalo, stála jsem půl hodiny před barákem, a hle nikdo nikde. Když jsem volala řidiči, jestli už je poblíž, ani mi to nezvedl. Proto jsem mu asi 4x volala + psala jsem mu i sms jestli dorazí. Opravdu mě to naštvalo, já si za tuto službu zaplatila, a nic. Zas si proto musím dojít. Proto požaduji proplacení dopravného ve výši 89kč. Vaše služba, nesplnila to za co jsem zaplatila.
Tel. číslo na Vašeho zaměstnance je 607 *** *09
Jitka Smolková


Produkt

proplacení dopravného


Požadované řešení

Proto požaduji proplacení dopravného ve výši 89kč. Vaše služba, nesplnila to za co jsem zaplatila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2020 22:04, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2020 11:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.