Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41232Balik CY452643338DEViz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2020, před 5 lety

Josef Panik

Znění stížnosti

Viz nize


Produkt

balik CY452643338DE -nedoruceny balik z NemeckaDnesD


Požadované řešení

Dnes mi volala z Nemecka dcera,ze jsme neprevzali balik od ni a ze jsem po dohode balik neprevzal.Se mnou nikdo nemluvil o baliku jsem se dozvedel az od ni.cely den jsme byli doma,nas telefon jste neznali,tak jak se se mnou mohl nekdo domlouvat ?Koukam do PPL informaci a tam je,ze balik je slozen v depu a bude dorucen na jinou adresu. Takze vas timto zadam aby byl balik zaslan na moji adresu- manzele Panikovi,Havirska 2035,47001 Ceska Lipa. Pro jistotu uvadim sve telefonni cislo 606 *** ***. Doufam,ze se jiz doruceni povede a nekdo od vas nebude spechat domu a uvadet o baliku bludy.Prekvapuje mne to,dosud jsme s vasimi sluzbami nemeli problemy. Josef Panik,Havirska 2035,Ceska Lipa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2020 10:20, před 5 lety

Protože je stížnost publikována na veřejně přístupném webu, jsme nuceni ve stížnosti anonymizovat osobní údaje spotřebitele. Pokud spotřebitel chce údaje společnosti sdělit, doporučujeme mu tak učinit přímo, nikoliv pouze touto cestou zprostředkovaně.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Sjednal-li smlouvu o přepravě odesílatel, pak je oprávněn danou službu reklamovat právě on.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 10:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.