Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 9.4.2020 mi byla v ranních hodinách doručena sms, že toho dne mi PPL mi doručí zásilku č. 40551595200. Řidič na telefon nereaguje , proto jsem si vyhledala zásilku a zjistila, že bude doručena v jiném termínu. Důvod mi nikdo nesdělil. Řidič s tímto tf číslem mi už jednou nedorucil balíček. Do telefonu byl velmi arogantní a zásilku bez pokusu dorucit vrátil na depo s tím, že adresa neexistuje! Velmi,.velmi špatné jméno dělá tento řidič společnosti PPL. !!! Po telefonickém.dotazu a stížnosti doručil zásilku bez jakékoliv omluvy o mělník dní později. dnes se situace opakuje!! Platím si dopravu a chci svou zásilku včas. Ráda se o svou zkušenost podělím...A rozhodně budu volit jiného dopravce, protože u jiných společností tento.problem prostě není! Slušně,.rychle a.včas!
Zásilka c. 40551595200, řidič tf. C. 728225575 9.4.2020
Navrhuji minimálně finanční postih a setrvání u firmy. Své komplexy ať si řidič léčí někde jinde.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.