Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41233Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2020, před 5 lety

Věra Tajcmanová

Znění stížnosti

Dne 9.4.2020 mi byla v ranních hodinách doručena sms, že toho dne mi PPL mi doručí zásilku č. 40551595200. Řidič na telefon nereaguje , proto jsem si vyhledala zásilku a zjistila, že bude doručena v jiném termínu. Důvod mi nikdo nesdělil. Řidič s tímto tf číslem mi už jednou nedorucil balíček. Do telefonu byl velmi arogantní a zásilku bez pokusu dorucit vrátil na depo s tím, že adresa neexistuje! Velmi,.velmi špatné jméno dělá tento řidič společnosti PPL. !!! Po telefonickém.dotazu a stížnosti doručil zásilku bez jakékoliv omluvy o mělník dní později. dnes se situace opakuje!! Platím si dopravu a chci svou zásilku včas. Ráda se o svou zkušenost podělím...A rozhodně budu volit jiného dopravce, protože u jiných společností tento.problem prostě není! Slušně,.rychle a.včas!


Produkt

Zásilka c. 40551595200, řidič tf. C. 728225575 9.4.2020


Požadované řešení

Navrhuji minimálně finanční postih a setrvání u firmy. Své komplexy ať si řidič léčí někde jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2020 22:04, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2020 11:42, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.