Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41239NEDORUČENÝ BALÍK č. 22080720412

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2020, před 5 lety

Dagmar Cicvárková

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržela sms,že balík č. 22080720412 mi bude doručován. Řidiči jsem volala neúspěšně jednou. Bylo poproseno (SMS), aby nezvonil stačilo zavolat na mobil avšak nic. poté jsem volala cca 16:45 hod opět nikdo nezvedal. Balík měl být doručený v čase 14-16:00 celou tu dobu byl zde někdo kdo by balík převzal.Nyní mi přišla sms, že je balík v ppl parcel shopu. Žádám o nápravu a o doručení na mou adresu jak jsem si zaplatila nebo vrácení peněz. Toto není poprvé a tak si již stěžuji. Jak vím z parcel shopu, je toto již běžná praxe a lidi tam poté nadávají. Nehodlám lítat do parcel shopu,když jsem byla celý den doma a nikdo tu nebyl. Děkuji Dagmar Cicvárková


Požadované řešení

dovezení na adresu jak mělo být v co nejkratším termínu a vrácení hotovosti za dopravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2020 20:14, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2020 11:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.