Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, požadujeme zrušit tel.linku 318 874 287, kterou využíval Josef Pkorný, nar.10.7.1930, bytem Orlická 56, 272 55 Petrovice u Sedlčan. Již od 18.3.2020 je trvale hospitalizován v Domově pro seniory v Sedlčanech. Domek je opuštěný a nikdo nebude tuto linku již využívat. Hradit paiúšál též ne! Pan Pokorný, je již trvale omezen v pohybu a myšlení a vracet se do domácího prostředí nebude! V den odchodu do ústavu podepsal vlastnoručeně výpověd z užívání této linky, kterou jsme odeslali na Vaše pracoviště do Příbrami (Husova a Pražská ulice). Do dnešního dne však nedošlo ke zrušení linky ani započetí výpovědní doby! Pan Pokorný, t.j. kontaktní osoba se již nemůže osobně dostavit na Vaše pracoviště!
V této záleř´žitosti jsme nepořídili ani při telef. jednání s operátorkou Vaší společnosti!
Podáváme tedy tuto stížost na jednání zástupců vaší společnosti a prosíme o urychlené vyřízení této záležitoti!
Moc děkujeme!
Jitka Hejhalová, Hradečno-Nová Ves 48, 272 04 Kačice a JUDr.Zdeněk Hejhal, bytem tamtéž
tel.: 602 371 195
Urgujm zrušení tel.linky 318 874 287, není reagováno na písemnou žádost ze dne 19.3.2020
Urychleně zrušit tel.linku 318 874 287, kontaktní osoba, t.j. Josef Pokorný je hospitalizován trvale v Domově pro seniory Sedlčany. Je již 90 roků starý. Nemůže již tuto záležitost osobně řešit!
|
Tweet |
Ustanovení § 573 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanoví vyvratitelnou domněnku dojití projevu vůle v případě využití služeb provozovatele poštovních služeb. Tato vyvratitelná domněnka však platí jen v situaci, kdy zásilka adresátovi prokazatelně došla (viz dikce zákona "došlá zásilka"). Nejedná se tedy v žádném případě o domněnku dojití písemnosti, která nebyla prokazatelně adresátovi doručena, i když byla prokazatelně odeslána. Spotřebitel si v řešené věci může (i prostřednictvím poštovního doručovatele zodpovědného za doručení) ověřit, zda byla písemnost doručena či nikoliv. Pokud se ukáže, že druhé straně písemnost došla, byl vůči společnosti platně učiněn projev vůle spotřebitele ohledně vypovězení smlouvy.
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Nezaniká-li závazek bez výpovědní doby, zanikne uplynutím výpovědní doby, která začne běžet od okamžiku, kdy projev vůle spotřebitele došel druhé smluvní straně. O domněnce doby dojití viz výše. Po uplynutí výpovědní doby závazek zaniká a spotřebiteli odpadá povinnost hradit společností nárokované částky.
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě nebo termínu (což se týká i způsobu, kterým může být ukončena), je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
výpověď jsme obdrželi ke 13. 4. 2020. Ke zrušení služby tak dojde se standardní měsíční výpovědní lhůtou do 13. 5. 2020.
Potvrzení o ukončení služby přikládám zde.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.