Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Lonskeho roku 2019 v listopadu sem zaplatil za zbozi-obleceni,nedorazilo ani obleceni ani penize.Pritom mi psali ze penize budou vracet ze zbozi neni skladem a zadali o cislo meho uctu kam maji platbu zaslat,ovsem nic se nestalo do dneska.
c.obj. 302303
Vážený zákazníku, při kontrole objednávek jsme zjistili, že nám od Vás nedorazila platba za objednávku č. 302303.
Prosíme Vás o její uhrazení.
Jak uhradit objednávku
Zaplaťte částku 757 Kč na účet 2201642826/2010 pod variabilním symbolem 302303
Bankovní účet:
2201642826/2010
Variabilní symbol:
302303
Částka:
757 Kč
Při platbě do 2 dnů obdržíte dárek!
Ihned po spárování plateb Vám dorazí email s potvrzením.
Detail objednávky
Název Počet ks Cena
1 Pánské mikiny Venom - F69, L
Barva: F69, Velikost: L, _reduced_stock: 1
1 699 Kč
Mezisoučet: 699 Kč
Doprava: zdarma
Pojištěná zásilka:
39 Kč
Balné: 19 Kč
Cena celkem: 757 Kč
Můžeme Vám nějak pomoci?
Zákaznická podpora
info@modryholub.cz
Modryholub.cz
Biskupský dvůr 1154/1, Nové Město,
110 00 Praha 1
IČ: 07168829
Vraceni penez,zruseni e-shopu
|
Tweet |
Bylo-li zboží řádně zaplaceno, což lze doložit kupř. dokladem o zaplacení, výpisem z účtu apod., má spotřebitel nárok na jeho dodání. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitele, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou na adresu sídla společnosti. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.