Společnost


Open Up s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4125Nevrácené peníze z odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2014, před 10 lety

Zuzana Kuššová

Znění stížnosti

13.6.2014 sme prostrednictvom internetoveho obchodu www.open-up.cz zakupili detsku trampolinu. Platba bola prevedena prevodom na ucet. Cena trampoliny spolu s postovnym bola 819 Czk. Dna 18.6. nam bola trampolina dorucena, ale zistili sme, ze je pre nase dieta nevhodna. Trampolinu spolu so sprievodnym listom (odstupenie od kupnej zmluvy v zakonnej 14-dnovej lehote) a kopiu faktury sme prostrednictvom ceskej posty poslali na adresu spolocnosti dna 22.6.2014. Adresu a moznost odstupenia od zmluvy som si overovala i telefonicky u spolocnosti na cisle 737170350, ktore je uvedene v kontaktoch. Balík bol odoslaný doporučene a máme na to doklad. V sprievodnom liste je uvedene číslo účtu i adresa, kde može spoločnost poslat peniaze. Spoločnosť si túto zásielku neprevzala a vrátila sa nám naspäť ako neprevzatá zásielka. Dňa 10.7. 2014 sme odoslali balík opätovne. I v tomto prípade bol odoslaný doporučene na adresu spoločnosti, ktorej správnosť sme si i tentokrat overovali telefonicky. Za neprevzatie zasielky nám vznikli dodatočné náklady za platbu poštovného už po druhýkrát. Pred týždnom som do spolocnosti posielala e-mail, ako su na tom s vratenim penazi, nakolko ich stale neposlali. Dnes t.j. 25.8.2014 som sa tam pokušala už niekolkokrat telefonovat, žial bez odozvy. Bola by som rada, keby peniaze na uvedeny ucet poslali co najskor nakolko od vratenia trampoliny ubehli uz 2 mesiace.


Produkt

Dětská trampolína s držadlem 92 cm - Kód: OU11610


Požadované řešení

Bola by som rada, keby peniaze na uvedeny ucet v sprievodnom liste poslali co najskor, nakolko od vratenia zboží ubehli uz 2 mesiace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2014 15:45, před 10 lety

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, která byla uzavřena přes internet, v souladu s § 1829 občanského zákoníku, prodávající má povinnost vrátit spotřebiteli všechny penežní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 11:55, před 10 lety

Společnost Open Up s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.