Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám smlouvu na dodávku plynu s CEZ, ale přišel mi email od Gasnet s.r.o..že mám do 10dnu od doručení emailu odeslat samoodečet, vyfotit plynověr a zaregistrovat se v aplikace na google play!
Tak aby bylo jasno, mám dodavatele plynu CEZ a CEZ mě měl kontaktovat telefonicky nebo dopisem na adresu!!
A né že si gasnet pošle email, když ani nevím co to je za firmu a ani od nicj plyn nemám mám smlouvu s čezem!!a ještě tam v tom emailu gasnet vyhrožuje, že cena plynu bude vypočítaná dle smernice.
Tak to už je drzost, že CEZ je neschopná společnost kontaktovat zákazníka a vyžádat si stav plynoměru a zákazníka kontaktujte jiná firma než má zákazník to je vrchol drzosti!!
CEZ udělej te si tam pořádek a když má zákazník s mlouvu na plyn z CEZ tak at Gasnet nepíše emaily na emaily zásadně neodepisuji!!A neodpovídám ani na emaily , když vím že s Gasnet firmou nic nemám..
Mě nezajímá, že je corona-virus a že Váše firma neposílá zaměstnace na odečty!!Dle nařízení se má chodit do práce, nakoupit a hned domu..kdyby každá firma své zaměstnace nechala doma a nepracovalo by se nikde, tak to by ten stát Česká republika udělal bankrot!!
A zkuste vypočítat spotřebu dle smernice ,,,to Vám dám vypoved ihned a pujdu ke konkurenci !!!
Tel s fotákem nemám a aplikaci taky ne,,mám smlouvu z CEZ a cez má zavolat a zeptat se na stav plynu!!
Plyn CEZ...
Vypočítat plyn dle spotřeby a né dle vyhrožován v emailu , že když nepošle zákazník do 10 dní stav do nějaké aplikce kterou ani nemám ani nemám tel s fotákem dle smernice !!
|
Tweet |
Nemá-li spotřebitel se společností GasNet, s.r.o. uzavřen žádný závazkový vztah, není dán žádný důvod k tomu, aby informacím zaslaným prostřednictvím e-mailu přikládal nějakou relevanci. Pokud společnost tak bezdůvodně instruuje spotřebitele k určitému jednání, mohlo by toto jednání být posouzeno i jako agresivní obchodní praktika ve smyslu ustanovení § 5b odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (a v případě, že by docházelo k opakovanému obtěžování nevyžádanými e-maily podobného charakteru, tak i ve smyslu písm. c) přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Pro správnost této kvalifikace je však nutné přihlédnout i k dalším skutkovým okolnostem/podrobnostem případu, které ovšem ze stížnosti neplynou.
Společnost GasNet, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle zaslaného vyjádření se společnost veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků plně zabývá, avšak musí být zaslány přímo na společnost. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:
- nonstop Zákaznická linka 800 11 33 55
- Skype: kontaktnicentrum innogy
- Osobní návštěva Zákaznického centra https://www.innogy.cz/kontakty/
- korespondenčně
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.