Společnost


GasNet, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41255CEZ aneb Gassnet kontaktování zákazníku emailem?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2020, před 5 lety

Petr Novotný

Znění stížnosti

Mám smlouvu na dodávku plynu s CEZ, ale přišel mi email od Gasnet s.r.o..že mám do 10dnu od doručení emailu odeslat samoodečet, vyfotit plynověr a zaregistrovat se v aplikace na google play!

Tak aby bylo jasno, mám dodavatele plynu CEZ a CEZ mě měl kontaktovat telefonicky nebo dopisem na adresu!!

A né že si gasnet pošle email, když ani nevím co to je za firmu a ani od nicj plyn nemám mám smlouvu s čezem!!a ještě tam v tom emailu gasnet vyhrožuje, že cena plynu bude vypočítaná dle smernice.

Tak to už je drzost, že CEZ je neschopná společnost kontaktovat zákazníka a vyžádat si stav plynoměru a zákazníka kontaktujte jiná firma než má zákazník to je vrchol drzosti!!

CEZ udělej te si tam pořádek a když má zákazník s mlouvu na plyn z CEZ tak at Gasnet nepíše emaily na emaily zásadně neodepisuji!!A neodpovídám ani na emaily , když vím že s Gasnet firmou nic nemám..

Mě nezajímá, že je corona-virus a že Váše firma neposílá zaměstnace na odečty!!Dle nařízení se má chodit do práce, nakoupit a hned domu..kdyby každá firma své zaměstnace nechala doma a nepracovalo by se nikde, tak to by ten stát Česká republika udělal bankrot!!

A zkuste vypočítat spotřebu dle smernice ,,,to Vám dám vypoved ihned a pujdu ke konkurenci !!!

Tel s fotákem nemám a aplikaci taky ne,,mám smlouvu z CEZ a cez má zavolat a zeptat se na stav plynu!!


Produkt

Plyn CEZ...


Požadované řešení

Vypočítat plyn dle spotřeby a né dle vyhrožován v emailu , že když nepošle zákazník do 10 dní stav do nějaké aplikce kterou ani nemám ani nemám tel s fotákem dle smernice !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2020 14:29, před 5 lety

Nemá-li spotřebitel se společností GasNet, s.r.o. uzavřen žádný závazkový vztah, není dán žádný důvod k tomu, aby informacím zaslaným prostřednictvím e-mailu přikládal nějakou relevanci. Pokud společnost tak bezdůvodně instruuje spotřebitele k určitému jednání, mohlo by toto jednání být posouzeno i jako agresivní obchodní praktika ve smyslu ustanovení § 5b odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (a v případě, že by docházelo k opakovanému obtěžování nevyžádanými e-maily podobného charakteru, tak i ve smyslu písm. c) přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Pro správnost této kvalifikace je však nutné přihlédnout i k dalším skutkovým okolnostem/podrobnostem případu, které ovšem ze stížnosti neplynou.

Společnost GasNet, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle zaslaného vyjádření se společnost veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků plně zabývá, avšak musí být zaslány přímo na společnost. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

- nonstop Zákaznická linka 800 11 33 55
- Skype: kontaktnicentrum innogy
- Osobní návštěva Zákaznického centra https://www.innogy.cz/kontakty/
- korespondenčně

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.