Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#41265Okamžité vrácení platby za služby, které jsem nevyužíval!

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2020, před 5 lety

David Opavský

Znění stížnosti

Dobrý den,

rád bych reklamoval částku, která mi byla strzena dne 10.4. z me kreditni karty 2.247,-CZK. Vubec netusim o jakou sluzbu ci ucet se jedna, v zivote jsem nevyuzival vasich sluzeb. Pokud byla pouzita z nekterych mych emailovych adres, tak prosim o provereni viz osobní údaj Nicmene v zivote jsem vasich sluzeb nevyuzil a pokud byl vytvoren nejaky profil na me jmeno, tak urcite nebyl vyuzivan. Prosim o vraceni castky na ucet a storno kreditni karty ve vasem systemu. Nemam v historii zadny potvrzujici email ani spam se souhlasem s odectenim vyse uvedene castky. Dekuji za kladne vyrizeni a odpoved. Jinak se obracim na meho pravniho zastupce.

S pozdravem

Opavský


Požadované řešení

Vrácení peneznich prostredku a vymaz udaju osobnich, tak i platebni karty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2020 18:36, před 5 lety

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2020 15:24, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2020 17:40, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.5.2020 17:55, před 5 lety


David Opavský

Hodnocení: