Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobry den,
Dnes tj v sobotu 11/4 v 18:00 jsem cekala na zastavce Horni Hanychov se svymi tremi syny, dva v kocarku, treti syn ctyrlety vedle me.
Pote co tramvaj c.3 vyjela z tocny, vysli jsme se pripravit, ridic zastavil pro nas nepochopitelne vysoko od zastavky, 4 lide, kteri byli pred nami rychleji u tramvaje, si otevreli predni dvere u ridice, nastoupili, ridic pred nami tyto dvere zavrel, podival se na nas a odjel, nemela jsem vubec moznost dojit k prostrednim dverim a nastoupit.
Vubec nechapu, proc jsme nemeli moznost nastoupit, na zastace jsme cekali 5min,byli jsme pripraveni v klidu nastoupit. Rousky jsme meli nasazene.
Pockali jsme tedy na dalsi tramvaj a tou uz se nam podarilo normalne nastoupit a odjet.
Rada bych vedela, kde se stala chyba, aby se nam uz vickrat tato situace nestala.
Moc dekuji za vyrizeni.
S pozdravem Iva Netolicka
Vysvetleni duvodu nemoznosti nastupu
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
V daném případě je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.