Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V srpnu 2013 mi odpojilo O2 net, který jsem využívala z důvodu dluhu, který mi přiřkli a který sice nepatřil mé osobě, ale začala jsem jej sama platit. Kvůli tomuto údajnému dluhu mi v již daném srpnu, odpojili net a tak jsem si pořídila novou službu, kterou využívám dodnes. Od tohoto měsíce /srpen 2014/ loňského roku mi stále účtují kolem 1200,- Kč poplatky,za něco co nevyužívám a ještě ke všemu, když jsem se letošního dubna přestěhovala na jinou adresu, tak jsem O2 upozornila, že mám jiné bydliště, ale i tak mi byly poplatky účtovány do 12.5 2014. Nyní mi naúčtovali 27 000,- Kč. Stále s O2, něco řeším, ale bez nějakého výsledku, jen slyším, jak vše musím zaplatit nebo mne budou navštěvovat ex. pracovníci. Prosím, zda-li se dá něco dělat, budu ráda.
pevná linka, o kterou se jedná 354692338
Ráda bych, kdyby šlo vše nějakým slušným způsobem vyřešit a pokud někdo pochybil, aby chybu napravil.
|
Tweet |
Pokud se dluh netýká spotřebitelky, neměla přistoupit na jeho placení. Nedošlo-li k uznání dluhu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. V případě sporu by společnost musela prokázat právní titul zmíněné pohledávky. V tuto chvíli je nutné ověřit si, jaké smlouvy má spotřebitelka se společností uzavřené a jaká částky jí jsou účtovány. Fakt, že spotřebitelka služby nevyužívá ještě nemusí nutně znamenat, že došlo k ukončení smlouvy. Z důvodu změny bydliště mělo dojít k výpovědi smlouvy, nebo měla být společnost požádána o přeložení zařízení.
Hezký den, linka, kterou uvádíte, byla vedena na vaše rodné číslo, byla jste tedy majitelem linky.
Za řádné hrazení služby odpovídá majitel, tedy vy. Dluh je tedy vymáhán správně, na vaší osobu.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Vstřícnost O2, je úplně nemožná. Můj případ je daleko rozsáhlejěí a tak se nedá předpokládat, že by bylo rozhodnuto v můj prospěch.