Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4127Neoprávněně naúčtované poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2014, před 10 lety

Diana Landová

Znění stížnosti

V srpnu 2013 mi odpojilo O2 net, který jsem využívala z důvodu dluhu, který mi přiřkli a který sice nepatřil mé osobě, ale začala jsem jej sama platit. Kvůli tomuto údajnému dluhu mi v již daném srpnu, odpojili net a tak jsem si pořídila novou službu, kterou využívám dodnes. Od tohoto měsíce /srpen 2014/ loňského roku mi stále účtují kolem 1200,- Kč poplatky,za něco co nevyužívám a ještě ke všemu, když jsem se letošního dubna přestěhovala na jinou adresu, tak jsem O2 upozornila, že mám jiné bydliště, ale i tak mi byly poplatky účtovány do 12.5 2014. Nyní mi naúčtovali 27 000,- Kč. Stále s O2, něco řeším, ale bez nějakého výsledku, jen slyším, jak vše musím zaplatit nebo mne budou navštěvovat ex. pracovníci. Prosím, zda-li se dá něco dělat, budu ráda.


Produkt

pevná linka, o kterou se jedná 354692338


Požadované řešení

Ráda bych, kdyby šlo vše nějakým slušným způsobem vyřešit a pokud někdo pochybil, aby chybu napravil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2014 19:30, před 10 lety

Pokud se dluh netýká spotřebitelky, neměla přistoupit na jeho placení. Nedošlo-li k uznání dluhu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. V případě sporu by společnost musela prokázat právní titul zmíněné pohledávky. V tuto chvíli je nutné ověřit si, jaké smlouvy má spotřebitelka se společností uzavřené a jaká částky jí jsou účtovány. Fakt, že spotřebitelka služby nevyužívá ještě nemusí nutně znamenat, že došlo k ukončení smlouvy. Z důvodu změny bydliště mělo dojít k výpovědi smlouvy, nebo měla být společnost požádána o přeložení zařízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2014 20:50, před 10 lety

Hezký den, linka, kterou uvádíte, byla vedena na vaše rodné číslo, byla jste tedy majitelem linky.
Za řádné hrazení služby odpovídá majitel, tedy vy. Dluh je tedy vymáhán správně, na vaší osobu.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.8.2014 09:20, před 10 lety


Diana Landová

Hodnocení:

Komentář: Vstřícnost O2, je úplně nemožná. Můj případ je daleko rozsáhlejěí a tak se nedá předpokládat, že by bylo rozhodnuto v můj prospěch.