Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#41275Neoprávněné vymáhání poplatku za prémiové členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2020, před 5 lety

Denisa Faustová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.5.2019 jsem se zaregistrovala v seznamce be2 a uhradila 149kč za zkušební měsíc.Po týdnu jsem zjistila,že seznamka nesplňuje mé předpoklady a již jsem se k profilu nepřihlásila.
K tomuto účelu jsem si vytvořila emailovou adresu,kterou jsem od té doby nepoužila.Předpokládala jsem ,že po měsíci profil automaticky zanikne.
Zcela náhodou jsem 10.4.2020 tento email otevřela a v poště krome prvního potvrzovacího emailu byly emaily ohledně dlužné částky okolo 2500tis. dále pak upomínky a v posledním emailu informace od ikasní společnosti ,ze dlužná částka je nyní 4 500tis.
Aby bylo vše rychle zamnou odepsala jsem společnosti be2 na její prvni email,že jsem ochotna částku 2 500 uhradit a aby potvrdili číslo účtu.Pak jsem si přečetla obchodní podmínky společnosti a nikde jsem nenašla nic na základě čeho by měli nárok na vymáhané částky.
Zároveň jsem 10.4.2020 poslala výpověď na adresu uvedenou v obchodních podmínkách.
Prosím o pomoc a radu jak dále postupovat případně zda musím částku uhradit.
Děkuji
D.F.


Produkt

seznamka be2


Požadované řešení

Prosím o zrušení svého účtu a automatického prodloužení členství na be2,které jsem si neobjednala.
Prosím o infrmaci jak mám dále postupovat a zda musím částku uhradit.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2020 06:58, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2020 15:24, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.4.2020 18:20, před 5 lety


Denisa Faustová

Re: [Ticket#2020041010031143] Referenčního čísla: CZ-2019-06-16-190820860-BE2-DN
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.

Pokud jste doposud nebyl/a z jejich strany kontaktován/a, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Veškerou budoucí korespondenci adresujte prosím přímo Vymáhací společnosti,

děkujeme Vám za pochopení.


S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2020 17:46, před 5 lety

Děkujeme za přeposlání komunikace. Sdělení spotřebitelky však neobsahuje žádný dotaz či požadavek, takže bohužel nemáme na co bychom reagovali.

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby případný dotaz či požadavek doplnila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2020 09:25, před 5 lety


Denisa Faustová

Dobrý den,
mám nějak reagovat na tento jejich email pí Hájkové? Dorazily i emaily vymáhací společnosti.

Dále jsem odepsala panu Hlaváčkovi, kde jsem uvedla informace z Vašeho vyjádření ,ale zatím z jeho strany žádná reakce, zatím od nich nepřišlo ani žádná zpětná reakce na zaslanou výpověď profilu seznamky.
Děkuji
DF

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 13:56, před 5 lety

Vhodné by tedy bylo reagovat shrnutím probíhající komunikace s odkazy na výpověď a na dříve odeslaný e-mail. Zde stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby spotřebitelce urychleně reagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2020 21:05, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 22:23, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.