Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#41278Nevyžadané emaily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2020, před 5 lety

Alfonz Novák

Znění stížnosti

Tahle forma je podvodná neustále mi chodí emaily na stylovéroušky které patří pdo tuto firmu

takže firmo zruště ty otravné emaily stejně si nic nekupuju a jen mi otravujete život podám na vás trestní oznámení za skaltig!!!


Produkt

nevyžádáný emaily zahlcený email skalting


Požadované řešení

Pokuta 10mil za skalting, obtěžování, nevyžádané emaily


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2020 07:16, před 5 lety

Pokud je spotřebitel obtěžován zasíláním nevyžádané elektronické reklamy, jejímž odesílatelem je subjekt sídlící v ČR nebo v některé ze zemí Evropské unie, pak lze učinit podání k Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, tel. +420 234 665 555, www.uoou.cz.

Prodejce musí mít souhlas osoby, které jsou obchodní sdělení zasílána. Prodejce získá e-mailovou adresu v souvislosti s prodejem výrobku nebo poskytnutím služby a umožňuje spotřebiteli jednoduchým a bezplatným způsobem vyjádřit se zasíláním obchodních sdělení nesouhlas i v rámci každé jednotlivé zprávy. Pokud daná osoba nesouhlas vyjádří, tak musí prodejce zasílání reklamy ukončit.

Zasílání obchodních sdělení elektronickou poštou je zcela zakázáno v těchto případech:
obchodní sdělení není zřetelně a jasně označeno jako obchodní sdělení, odesílatel skrývá nebo utajuje svojí totožnost, nebo je zasláno bez platné adresy, na níž by mohl adresát odpovědět, že si zasílání obchodních sdělení nepřeje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.