Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41286Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2020, před 5 lety

Aneta Marková Marková

Znění stížnosti

Dobrý den ,
před pár měsíci mi praskl air u bot air max 95 volala jsem do obchodu a boty jsme měla přivést na prodejnu jenže se tam v téhle době nemohu dostat a nechci aby mi propadla záruční doba . Je možnost že bych je přeci jen mohla zaslat poštou když se s vámi nemohu setkat?


Produkt

Air max 95


Požadované řešení

Chtěla bych boty zaslat na reklamaci poštou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 19:35, před 5 lety

Spotřebitel může uplatit práva z vad prostřednictvím reklamace i na dálku. Jako nejefektivnější varianta se jeví e-mailová komunikace, kdy spotřebitel může společnosti poskytnout kromě písemného vyjádření (ve kterém by měl identifikovat kupní smlouvu, výrobek, vadu a požadované řešení) i fotografie vady, které by mohly společnosti pomoci v dalším rozhodování o procesu reklamace (např. bude-li vada zcela zjevná, společnost může reklamaci uznat okamžitě a nebude patrně ani nutné obuv doručovat společnosti k bližšímu posouzení; naopak bude-li situace "hraniční", společnost si patrně obuv vyžádá k expertize). Nebude-li společnost reagovat, že možné uplatnit práva z vad i formou doporučeného dopisu.

V komunikaci by si obě strany měly vyjasnit, zda bude nutné, aby byl výrobek doručen společnosti k posouzení odůvodněnosti reklamace a pokud ano, pak také kam by měl spotřebitel vadnou obuv doručit.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 17:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 17:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.