Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
před pár měsíci mi praskl air u bot air max 95 volala jsem do obchodu a boty jsme měla přivést na prodejnu jenže se tam v téhle době nemohu dostat a nechci aby mi propadla záruční doba . Je možnost že bych je přeci jen mohla zaslat poštou když se s vámi nemohu setkat?
Air max 95
Chtěla bych boty zaslat na reklamaci poštou
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatit práva z vad prostřednictvím reklamace i na dálku. Jako nejefektivnější varianta se jeví e-mailová komunikace, kdy spotřebitel může společnosti poskytnout kromě písemného vyjádření (ve kterém by měl identifikovat kupní smlouvu, výrobek, vadu a požadované řešení) i fotografie vady, které by mohly společnosti pomoci v dalším rozhodování o procesu reklamace (např. bude-li vada zcela zjevná, společnost může reklamaci uznat okamžitě a nebude patrně ani nutné obuv doručovat společnosti k bližšímu posouzení; naopak bude-li situace "hraniční", společnost si patrně obuv vyžádá k expertize). Nebude-li společnost reagovat, že možné uplatnit práva z vad i formou doporučeného dopisu.
V komunikaci by si obě strany měly vyjasnit, zda bude nutné, aby byl výrobek doručen společnosti k posouzení odůvodněnosti reklamace a pokud ano, pak také kam by měl spotřebitel vadnou obuv doručit.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.