Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace zakoupených bot,které jsem vlastnila 2 měsíce a na noze měla maximálně 5krát.Tímto minimálním nošením praskla u jedné boty podrážka a u obou vypadly podpatky neboli patníky,jak je uvedeno v reklamačním řádu.Boty jsem zakoupila 26.5.2014 za 199,- v PRG HEELS STORE VYSOCE MODNI OBUV Irina Arkhipova Národní Třída 36/38 Praha 1.Dnes 25.8.2014 jsem si je byla vyzvednout.Prodavačka boty v krabici po delší době donesla a hodila na pult,ani se neobtěžovala je vyndat a ukázat.Boty byly v tom samém stavu,v kterém jsem je předložila k reklamaci a u nich se nacházel reklamační list,kde bylo napsáno,že na tyto závady se reklamace u této,tedy VYSOCE MODNI OBUVI nevztahuje.
reklamace Vysoce modni obuvi
Přístup k zákazníkovi v této situaci,tedy při reklamaci je velmi vlažný.Myslím,že v dnešní době je víc než důležité si každého zákazníka vážit a tím se také podle toho chovat.Boty se určitě v tomto případě dají nějakým kvalitním lepidlem na opravu obuvi slepit.Prostě a jednoduše tuto reklamaci řešit a ne se jistit reklamačním řádem,který vlastně po podrobném přečtení nedoporučuje boty nosit,protože nic nevydrží.
|
Tweet |
Nelze zamítnout reklamaci pouze z důvodu, že se na nějaké části vysoce módní obuvi reklamace nevztahuje. Záruka se vztahuje na všechny části obuvi. U obuvi ale může dojít k jejímu opotřebení dříve. Tato skutečnost se odvíjí od intenzity užívání obuvi a péči o ní. V tomto ohledu by se jednalo o nikoli řádně vyřízenou reklamaci a doporučujeme spotřebitelce, aby podala podnět České obchodní inspekci, která sice nevstupuje do vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli, ale kontroluje, zda prodávající dodržuje povinnosti vyplývající mu zejména ze zákona o ochraně spotřebitele. Např. řádné označení obuvi a informování o skutečnosti, že se jedná o vysoce módní obuv.
Skutečnost, že je obuv označena jako módní, neznamená automaticky omezení její životnosti nebo to, že nemusí splňovat požadavky na kvalitu.
Dále se má dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající.
Podnikatelský subjekt nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci podnikatele uzavřena.