Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41296Opětovné vymáhání smyšlené částky,nevím za co

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2020, před 5 lety

Pavel Vilášek

Znění stížnosti

E-mail byl zařazen do složky Spam na základě ručního přesunu.
Vážený/á pane Vilá�sek,

pro pořádek Vám ještě jednou sdělujeme, že jsme právními zástupci společnosti Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, CH-6330 Cham (ZG).
Naše klientka a i my jsme vám již jednou psali a vyzývali Vás k zaplacení neuhrazené částky. Celkem nyní dlužíte 73,07 EUR.

Vyzýváme Vás, abyste tuto částku nejpozději do

28.04.2020 (datum připsání na náš účet)

převedl/a na náš účet a u platby uvedl/a spisovou značku: 35620102054 (prosím, vždy uvádějte).

Upozorňujeme Vás, že naše klientka nás pověřila, abychom nárok v případě potřeby uplatnili i soudní cestou.
Na s tím spojené další náklady a nepříjemnosti Vás tímto výslovně upozorňujeme.
Pokud požadovanou částku můžete zaplatit až po uplynutí lhůty nebo jen v přiměřených splátkách, prosíme Vás, abyste
nám to sdělil/a buď e-mailem nebo na přiloženém formuláři písemně, možno i faxem.

Mějte, prosím, na paměti, že posečkání úhrady pohledávky je pro nás zásadně akceptovatelné maximálně
jeden měsíc!

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:
Vlastník účtu: Auer Witte Thiel
Bankovní ústav: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFFXXX
Částka: 73,07 EUR
Předmět: 35620102054

S přátelským pozdravem


Auer Witte Thiel
Rechtsanwälte
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: inkasso@auerwittethiel.com
Telefon: +49 (0)89/ 59 06 83 16 (Po-pá od 10.00 do 12.00 hod. a od 14.00 do 16.00 hod.)
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145

Bankovní spojení:

Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX




Vážení páni advokáti,

v návaznosti na Váš dopis ze dne 13.04.2020 Vám sděluji, že celkovou pohledávku ve výši 73,07 Kč nemohu v současné době splatit.

Využiji proto následující možnosti (prosím, zaškrtněte):


|___| POSEČKÁNÍ

Splatnou částku převedu v plné výši nejpozději do ...............................
(Upozorňujeme, že posečkání je v zásadě možné jen max. jeden měsíc.)


|___| PLATBA VE SPLÁTKÁCH

Splatnou částku převedu v plné výši v měsíčních splátkách po .............. EUR, počínaje dnem ..........................


Děkuji Vám za pochopení.

S přátelským pozdravem



............................. ...........................................................
(datum) (podpis)
Rychlá odpověď

ysa@email.cz → kolekce@auerwittethiel.com


Požadované řešení

Žádám Vás touto cestou o vyřešení problémů.Nejsem v oné společnosti(randimenezávazně.cz)vůbec registrován,nebo jakkoli přihlášen.
Nevím tedy proč bych měl něco platit.
Předem děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 07:26, před 5 lety

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 21:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.