Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádám o zrušení předplatného ve výši 99 Kč-týden, které jsem omylem potvrdil na mem mobilním telefonu č. 732 240 837 v pátek 10.4. Potvrzení mi přislo od mého dodavatele mobilních služeb O2, ktereho jsem dnes kontaktoval - pokud tato stížnost nebude během krátké doby zpracovana tak O2 zablokuje uvedenou platbu.
Zaroven žádám o vrácení částky Kč 99.
S pozdravem
RNDr. Jiří Mareš
mobile4fun.cz společnost, www stránky jsou uvedeny výše
Zrušení předplatného a vrácení Kč 99,-
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.