Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41300Zrušení předplatného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2020, před 5 lety

Jiří Mareš

Znění stížnosti

Žádám o zrušení předplatného ve výši 99 Kč-týden, které jsem omylem potvrdil na mem mobilním telefonu č. 732 240 837 v pátek 10.4. Potvrzení mi přislo od mého dodavatele mobilních služeb O2, ktereho jsem dnes kontaktoval - pokud tato stížnost nebude během krátké doby zpracovana tak O2 zablokuje uvedenou platbu.
Zaroven žádám o vrácení částky Kč 99.
S pozdravem
RNDr. Jiří Mareš


Produkt

mobile4fun.cz společnost, www stránky jsou uvedeny výše


Požadované řešení

Zrušení předplatného a vrácení Kč 99,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 09:01, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 21:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.