Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#41307Chování pana ředitele Liberec Pavlovice

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2020, před 5 lety

Lenka Křivánková

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsem šla nakupovat s manželem do Kauflandu v Liberci, Pavlovicích.Dle nařízení vlády od 8 do 10 hod.muzou nakupovat lidé starší 65 let, potřebují-li tak s doprovodem. Manžel nemá průkaz ZTP,ale zdravotně není úplně v pořádku. Mně bude 50 let. Pan ředitel tam na nás křičel a mně dokonce tahal za rukáv,že musím okamžitě ven,že na mne zavolá policii. Hrůza,toto chování v této době je neomluvitelné... Podle zákona není průkaz ZTP podmínkou, proč si pan ředitel vykládá zákon po svém, když jsem mu ukázala na stránkách ministerstva zdravotnictví,že jedná neoprávněně,pustil mně do provozovny ani se neomluvil. Prosím o poučení pana ředitele. Děkuji L.Krivankova. email jirkof@seznam.cz tel. 721555999


Produkt

Lenka Křivánková


Požadované řešení

Poučení pana ředitele současné situaci a slušném chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 11:42, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2020 15:51, před 5 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 22:44, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.5.2020 05:49, před 5 lety


Lenka Křivánková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji