Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,dnes jsem šla nakupovat s manželem do Kauflandu v Liberci, Pavlovicích.Dle nařízení vlády od 8 do 10 hod.muzou nakupovat lidé starší 65 let, potřebují-li tak s doprovodem. Manžel nemá průkaz ZTP,ale zdravotně není úplně v pořádku. Mně bude 50 let. Pan ředitel tam na nás křičel a mně dokonce tahal za rukáv,že musím okamžitě ven,že na mne zavolá policii. Hrůza,toto chování v této době je neomluvitelné... Podle zákona není průkaz ZTP podmínkou, proč si pan ředitel vykládá zákon po svém, když jsem mu ukázala na stránkách ministerstva zdravotnictví,že jedná neoprávněně,pustil mně do provozovny ani se neomluvil. Prosím o poučení pana ředitele. Děkuji L.Krivankova. email jirkof@seznam.cz tel. 721555999
Lenka Křivánková
Poučení pana ředitele současné situaci a slušném chování
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji