Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 14.4 jsem zakoupila na prodejně Hviezdoslavova v Brně polévkovou masovou směs obsahující maso a kosti. Po dovezení domů jsem maso rozbalila a již na první pohled bylo jasné že kosti ani maso nejsou v pořádku, utvrdil mě v tom také příšerný zápach masa a jakési zabarvení kostí vypadající jako plíseň. Co je však horší je zákaznická linka, skrz kterou jsem chtěla tento problém vyřešit. Po nekonečném mačkání tlačítek dle přikázání robotické operátorky jsem se nikam nedovolala.
Doufám že když pojedu na prodejnu tento problém vyřešit, budou mi od společnosti Lidl alespoň nahrazeny náklady na cestu.
Voškerušová
VRÁCENÍ PENĚZ
STAŽENÍ VÝROBKU SE STEJNÝM DATEM Z PRODEJE
NÁHRADA NÁKLADŮ NA CESTU
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Voškerušová,
tato situace nás velmi mrzí a za nedostatečnou kvalitu zboží se omlouváme. Balení polévkové směsi mělo zřejmě někde okem nepatrnou dírku, a tak se zboží zkazilo dříve, než mělo. Můžete jej zanést zpět do prodejny, kde Vám vrátíme peníze i bez předložení účtenky.
Za komplikace spojené s nákupem se omlouváme. Přejeme pěkný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.