Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
30.3.jsem si uvás objednala tyto položky-jednorázové ochranné rukavice 100ks za 75,.Kč,ID 141101, dva ochranné štíty na obličej 199,.Kč/ks ID274251. Číslo objednávky 102595387.Objednávka byla zaplacena.Dnes mi byl doručen balíček.Chybí v něm ochranné rukavice.Ochranné štíty nejsou čiré,jsou potištěny nějakými znaky.Absolutně k nepotřebě.
Očekávám dodání jednorázových rukavic a dodání nových čirých ochranných štítů.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství či nemá-li zboží sjednané vlastnosti, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
položky z Vaší objednávky jsou doručovány jednotlivě v několika zásilkách, abychom předešli proclení a poštovné pro Vás bylo opravdu zdarma.
Vaše zásilky byly odeslány a zbývající zboží, které Vám ještě nebylo doručeno, je stále na cestě k Vám.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Spotřebitelka stížnost doplnila o následující:
"Včera,t.j. 14.4.2020,jsem reklamovala doručenou zásilku obj.č.102595387.Stížnost má zřejmě číslo 41314.Chtěla bych se omluvit.Nevšimla jsem si,že štíty jsou chráněny fǒlií.Takže co se týče toho,je vše v pořádku.Reklamace nedoručených 100 ks ochranných jednorázových rukavic trvá.Děkuji.Pethsová"
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost na dodání ochranných rukavic nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.