Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4132Neuznání reklamace a neochota vedoucí prodejny L. K. ve Zlíně OC cepkov

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2014, před 10 lety

Jiri Kasparek

Znění stížnosti

nechapu koupil jsem si boty ve stejny den jako muj synovec.Po trech mesicich se nam na tech botech znicili obe podesvy.Prece neni mozne aby se obuv po trech mesicich rozpadala.Ta vedouci ve zline nam to obou dvoum zamitla, zejsme obuv nespravne uzivali.Byla neochotna a arogantni, Sdelila nam ze se jedna o vadu neopravitelnou.chci tento pripad prosetrit a zaroven pockat na vase vyjadreni .Potom bych se obratil na ceskou obchodni inspekci. Cislo reklamacniho protokolu cz0267413.Obuv jsem nechal na prodejne.


Produkt

1314621-46


Požadované řešení

CTEL BYCH VRATIT PENIZE.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 13:33, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud chce reklamaci zamítnout. Bude-li však prodávající trvat na svém stanovisku, spotřebitel se může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Česká obchodní inspekce nevstupuje do vztahu mezi spotřebitelem a podnikatelem. Není oprávněna rozhodnout o oprávněnosti reklamace. ČOI kontroluje, zda prodávající plní zákonem uložené povinnosi. Zejména jde o dodržování zákona o ochraně spotřebitele, např. vystavení dokladu o uplatnění reklamace, dobu vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2014 15:11, před 10 lety

Vážený pane Kašpárku,

děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu.

Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá, proto necháme celou záležitost prověřit u oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann ve Zlíně.

Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.

Předem děkujeme za Váš kontakt,

s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2014 23:28, před 10 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o., aby se mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2014 16:44, před 10 lety

Vážený pane Kašpárku,

ještě jednou děkujeme za Váš podnět a za Vaši zpětnou vazbu.

Jak jsme Vás již informovali, celou záležitost jsme nechali prověřit oblastní vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann ve Zlíně, která je přesvědčena o tom, že o reklamaci bylo rozhodnuto správně. Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě Vám však nemůžeme vyjít vstříc.

Pevně věříme, že nám i nadále zachováte svoji přízeň!

S pozdravem a přáním všeho dobrého

Váš
Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.9.2014 06:27, před 10 lety


Jiri Kasparek

tak to je u vas stejna pisnicka. do toho obchodu uz nikdy nevstoupim a vsem znamym budu rikat at si boty u vas nekupuji.podrzte tu drzou vedouci a na zakazniky kaslete

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 08:14, před 10 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se seznámila s posledním komentářem spotřebitele, ovšem na stížnost již reagovat nebude, jelikož ji považuje za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.