Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
nechapu koupil jsem si boty ve stejny den jako muj synovec.Po trech mesicich se nam na tech botech znicili obe podesvy.Prece neni mozne aby se obuv po trech mesicich rozpadala.Ta vedouci ve zline nam to obou dvoum zamitla, zejsme obuv nespravne uzivali.Byla neochotna a arogantni, Sdelila nam ze se jedna o vadu neopravitelnou.chci tento pripad prosetrit a zaroven pockat na vase vyjadreni .Potom bych se obratil na ceskou obchodni inspekci. Cislo reklamacniho protokolu cz0267413.Obuv jsem nechal na prodejne.
1314621-46
CTEL BYCH VRATIT PENIZE.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud chce reklamaci zamítnout. Bude-li však prodávající trvat na svém stanovisku, spotřebitel se může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Česká obchodní inspekce nevstupuje do vztahu mezi spotřebitelem a podnikatelem. Není oprávněna rozhodnout o oprávněnosti reklamace. ČOI kontroluje, zda prodávající plní zákonem uložené povinnosi. Zejména jde o dodržování zákona o ochraně spotřebitele, např. vystavení dokladu o uplatnění reklamace, dobu vyřízení reklamace.
Vážený pane Kašpárku,
děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu.
Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá, proto necháme celou záležitost prověřit u oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann ve Zlíně.
Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme za Váš kontakt,
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Stížnost přeřazujeme na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o., aby se mohla vyjádřit.
Vážený pane Kašpárku,
ještě jednou děkujeme za Váš podnět a za Vaši zpětnou vazbu.
Jak jsme Vás již informovali, celou záležitost jsme nechali prověřit oblastní vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann ve Zlíně, která je přesvědčena o tom, že o reklamaci bylo rozhodnuto správně. Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě Vám však nemůžeme vyjít vstříc.
Pevně věříme, že nám i nadále zachováte svoji přízeň!
S pozdravem a přáním všeho dobrého
Váš
Deichmann tým
tak to je u vas stejna pisnicka. do toho obchodu uz nikdy nevstoupim a vsem znamym budu rikat at si boty u vas nekupuji.podrzte tu drzou vedouci a na zakazniky kaslete
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se seznámila s posledním komentářem spotřebitele, ovšem na stížnost již reagovat nebude, jelikož ji považuje za uzavřenou.