Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41331Němý sluha k dodělání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2020, před 5 lety

Kateřina Beránková

Znění stížnosti

Kvalita Vašeho produktu je Vážně otřesná - nemít šikovného manžela který nechtěně navrtané díry dokáže zatmelit. Vámi napatlaný tmel na uštípnutou tyč zabrousit a převrtat si díru aby jednotlivé díly šli spojit.

Bylo by to vyhozených 600 Kč.

Vzhledem k tomu že Váš, produkt je připraven k dodělání, prosím o navržení kompenzace. Foto jsem zasílala na Váš FB i email.


Požadované řešení

Sleva stačí - nechceme čekat dalších 14 dní na nové zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 17:24, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. V takovém případě je vhodné uplatnit reklamaci. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu opravou věci nebo dodáním nové věci. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit tak, jak je uvedeno výše, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka také požadovat přiměřenou slevu dle § 2169 odst.3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Spotřebitelka by tedy měla uplatnit reklamaci a jako způsob vyřízení reklamace požadovat poskytnutí slevy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2021 16:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.