Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dne 7.4.2020 mi měla být doručena zásilka doporucene c.40187986934 na adresu mého bydliště kde ji měla převzít má matka já jsem zdravotník a jak je vám jistě známo v této době jsem stále v práci. Pán řidič se ani nesnažil na mou adresu zajet a rovnou zavezl balik na již zmíněnou benzínovou pumpu odkud si nemám jak ani nemám nikoho kdo by mi balík vyzvedl. Volala jsem panu řídici a vysvětlila mu svou situaci, byl lhostejny,arogantni a řekl že to není jeho věc a ať si to vyřešim atd. Byla bych velice ráda kdyby mi byl balík domů doručen tak jak to mělo správně být. Děkuji za kladné vyřízení mé objednávky s pozdravem Klusalova D.
Č.objednávky 40187986934
Prosím o doručení balíku v co nejkratší době na adresu mého bydliště.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.