Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41334Nedorucena zásilka na adresu mého bydliště uložena na benzine v Lomnici nad Lužnicí odkud si ji nemám jak odvézt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2020, před 5 lety

Dana Klusalova

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 7.4.2020 mi měla být doručena zásilka doporucene c.40187986934 na adresu mého bydliště kde ji měla převzít má matka já jsem zdravotník a jak je vám jistě známo v této době jsem stále v práci. Pán řidič se ani nesnažil na mou adresu zajet a rovnou zavezl balik na již zmíněnou benzínovou pumpu odkud si nemám jak ani nemám nikoho kdo by mi balík vyzvedl. Volala jsem panu řídici a vysvětlila mu svou situaci, byl lhostejny,arogantni a řekl že to není jeho věc a ať si to vyřešim atd. Byla bych velice ráda kdyby mi byl balík domů doručen tak jak to mělo správně být. Děkuji za kladné vyřízení mé objednávky s pozdravem Klusalova D.


Produkt

Č.objednávky 40187986934


Požadované řešení

Prosím o doručení balíku v co nejkratší době na adresu mého bydliště.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2020 07:28, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 10:02, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.