Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, v dobrém úmyslu, jsem zaregistrovala 6. 3.2020 syna na seznamce Singels 50./syn má 40.) Za poplatek 149.kč.
Při pravidelné kontrole účtu, jsem zjistila, že mi byla stržena částka 2247.kč.
Nikdo syna neinformoval, že bude platit nějaké peníze dál.Ani s ním nekomunikovaly mailem, ani sms.
Když jim napsal tento týden, že odstupuje od registrace, bylo mu sděleno, že mají mailů hpodně, tak to berou podle pořadí,došlých a samozřejmě to zdržují.
jak syn přečetl v jejich podmínkách, píše se, :bod4. Objednáním
zpoplatněnému výkonu uzavírá registrovaný zákazník poté další smluvní poměr se společností Singels 50 ODDĚLENÝ od registrace.TZV( Prémiové členství) Pro který rovněž platí VŠEOB obchodní podmínky.
ZÁKAZNíK BUDE PřED UZAVŘENÍM TOHOTO DALŠÍHO SMLUVNíHO POMERU INFORMOVáN (NEBYL) O ZPOPLATNĚNÍ SLUŽBY A PŘÍSLUŠNĚ PLATNÝCH CENÁCH A PLATEBNÍCH PODMÍNKÁCH./NIC Z TOHO SE NESTALO, NEPOSLALY ANI MAIL.)
TENTO DALŠÍ SMLUVNÍ POMĚR TÝKAJÍCI SE ZPOPLATNĚNÍ SLUŽEB SE USKUTEČNÍ TÍM,ŽE ZÁKAZNÍK BUDE AKCEPTOVAT PLATEBNÍ ZÁVAZEK NA PŘÍSLUŠNÝCH INTERNETOVÝCH STRÁNKÁCH.
BOD 4. nEŽ BUDE PLACENÝ SERVIS ZPŘÍSTUPNĚN, BUDE ZÁKAZNÍK /SLOVY)
VÝSLOVNĚ!!!!! UPOZORNĚN!!! NA TO,ŽE SLUŽBA JE PLACENÁ!!!
NESTALO SE TAK.
Děkuji za vzřízení mého případu.S poydravem neštasná matka.
Novotná B:
Jak mám zabezpečit svúj účet do budoucna, aby mi z něj nebyly touto společností strženy větší částky tisíců.
Nechala jsem si zablokovat svůj účet.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.