Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#41345Nedoručene zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2020, před 5 lety

Jan Turoň

Znění stížnosti

Dobrý den, v současné době omezeného pohybu jsem provedl několik objednávek v rámci internetového obchodu MALL. Bohužel ani jedna z objednávek nebyla doručena včas. Objednávky byly sjednány s expresním doručením, tzn. i příplatkem. Na dané zboží jsem čekal a nyní stále čekám. Doručovací službou je In Time, kde mi bylo u první objednávky sděleno, že MALL zas něco neměl skladem a proto to doručily později. O nedostupnosti zboží či pozdějším doručení jsem nebyl nijak informován, ani společností MALL, tak ani doručovací společností. Příplatek není možné vrátit. Poslední objednávka byla provedena i z důvodu, že na jejich stránkách bylo uvedeno, že doručují i o svátcích. Proto byla sjednána doprava na neděli 12.4.2020, zboží stále není doručeno, i přes ujištění, že bude doručováno v pondělí, že mají tyto služby nasmlouvány. Bohužel zboží nebylo doručeno ani následující pracovní den - úterý. Byly objednávány prostředky proti hmyzu, z důvodu, že mám malé děti a nebylo dosud prokázáno, že hmyz nemůže COVID-19 přenášet, se jedná o poměrně důležitou komoditu. Ještě bych rad řekl že jsem se snažil vše vyřešit na zákaznické lince, kde jsem v Neděli 12.4. večer dostal ujištění že zboží bude doručeno v Pondělí i když jsou velikonoce, že oni přeci doručují. a že si mam zavolat na in time, kde mi to kdyžtak potvrdí,(o výkendu tam nikdo není.Netuším zda mě zkoušeli nebo to byl zaměr) A že mi paní z mallu s kterou jsem mluvil zavolá až na dopravě zjisti proč nebylo doručeno ve smluveny den. Dnes je úterý a musel jsem na mall volat sám. a to dokonce 2x protože paní se mnou první hovor ukončila. Docela ji chápu, nebyl jsem zrovna příjemný protože mi bylo sděleno že doprava uvádí že se jim zboží nevešlo do auta. A stále mi bylo předkládáno že zjistí na dopravě proč mi zboží nebylo dodáno, a že si tam vlastně asi mam zavolat sám.Když jsem slečně říkal že nikam volat znova nebudu protože jsem již jednou dopravu kontaktoval a bylo mi sděleno že s nimi nemám žádnou smlouvu, tak že nemám co reklamovat.Tak mi bylo řečeno že to tedy zajistí. Na dotaz kdy? protože čekám už od neděle mi nebyla schopna odpovědět. A zavěsila. Druhy hovor se nesl ve stejném duchu. načež přišla odpověď emailem asi po hodině čekaní:volali jsme na dopravce intime, abychom zjistily informace k Vaší objednávce.Z kapacitních důvodů bude Vaše zásilka doručována zítra.(To jako že se jim to nevešlo do auta v neděli, ani v pondělí kdy podle ujištění a reklam taky rozvážely, a vlastně ani v to konečně pracovní úterý) Prosil bych tedy o prozkoumaní jestli se Mall, dopustil nějaké chyby, popřípadě jak nastalou situaci řešit. Cýtím se touto firmou podveden, nebo alespoň minimálně okraden, o expresní poštovné. Ještě bych prosil o přezkum one reklamy, nejedná li se o klamavou reklamu. Nevím jak to je pokud firma reklamuje něco co není schopná dodržet, vlastně tato firma i prodavá něco co není schopná dodržet. A odmítám se smířit s tím že to v naší České Republice a ještě za doby krize takto funguje. Ještě mi příjde že má firma systém reklamací v rozporu se zákonem, pokud chce člověk něco reklamovat jako já, pořád a neustále se motá v kruhu z kterého se dá dostat jen tím že člověk provolá minuty na placenou linku. Děkuji za řešení i v nelehké situaci. Turoň


Požadované řešení

Vrácení expresního příplatku, těch par korun.
Omluva vedení společnosti všem, kterým nebylo zboží o Velikonocích doručeno,tak jak tvrdila reklama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2020 07:44, před 5 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebiteli vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno v konkrétní den (nebo rozmezí dnů - víkend), musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.

Povinnost dodat zboží v konkrétním termínu váže prodávajícího, který za dodání ve sjednané době odpovídá. Porušil-li svou povinnost přepravce, je na prodávajícím, aby s ním situaci řešil, závazku vůči spotřebiteli jej to však nezbavuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 10:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.