Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41347Platby za členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2020, před 5 lety

Patrik Kudláček

Znění stížnosti

Dobrý den,

bohužel jsem si všiml, že již od června loňského roku odchází z mého účtu platba 499Kč měsíčně za premium členství služby, kterou poskytuje společnost Paidwings AG.

Účet na této službě jsem si však brzy po založení, v domnění, že tím celá záležitost skončí, zrušil. Jak jsem nyní zjistil tak bohužel ne. Z toho co jsem si přečetl zde i jiné na internetu, tak společnost má poměrně nesmyslné podmínky, jak odstoupit od smlouvy. (však to již znáte)

Bohužel můj účet byl smazán, tudíž se nedozvím uživatelské jméno ani datum, kdy mohu výpověď ze smlouvy podat. (emaily v koši na Gmailu se mažou po měsíci, takže nemám ani žádnou minulou korespondenci) Společnost zatím na moje dotazy neodpověděla a ze zkušeností další uživatelů si ani nemyslím, že by to mělo být jinak.

Můžete mi poradit co mám dělat? Smlouvu nemůžu dle podmínek společnosti vypovědět, neboť neznám potřebné údaje. Napadlo mě tedy zablokovat kartu, ale pak mi pravděpodobně přijdou výhružné emaily. Jaké má prosím tato situace řešení? Přeci nebudu tu částku posílat na účet společnosti Paidwings do konce života.

Vím, za chyby se platí, jak říkám není se čím chlubit, ale zkrátka jsem naletěl a teď hledám pomoc...

Díky za reakci.


Produkt

seznamka whatsex.cz


Požadované řešení

zrušení odběru služby/ ukončení služby/závazku...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 18:06, před 5 lety

Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na 41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Spotřebitel by měl poskytnout co nejvíce informací, aby bylo možné identifikovat smlouvu kterou vypovídá. Pokud spotřebitel uživatelské jméno nezná, měl by o tom společnost informovat, tato skutečnost však nemůže bránit ukončení závazku, pokud spotřebitel dokáže smlouvu identifikovat jiným způsobem.

Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se pouze zbavuje spotřebitel možnosti nadále využívat placené služby.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Spotřebitel, který zapomněl heslo by měl zaslat co nejvíce údajů, které jej mohou identifikovat (e-mailovou adresu, pomocí které se registroval, přihlašovací jméno, apod.), je na místě prohledat i e-mailovou schránku, ve které může spotřebitel nalézt potvrzovací e-maily atd.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.