Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnešního dne to je 14.4.2020 mi byla stažena částka 418kč na účet vaší společností.Absolutně si nejsem vědom ,že bych dal příkaz k zaplacení těchto prostředků a nemám ponětí o co se vůbec jedná.Tyto prostředky byly staženy z karty pod názvem VLADIMÍR PERNICKÝ Tímto vas žádám o okamžité vracení finančních prostředků.Zaroven upozornují že davam stížnost na banku že bez mého souhlasu mi stahli finační prostředky
Vracení finančních prostředku
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Níže zasíláme výňatek z obchodních podmínek, se kterými uživatel souhlasil při odeslání objednávky. V nich je automatická platba popsána a přímo v objednávce jsme na nastavení automatické platby upozorňovali.
4.3.3 Smlouva Předplatné se uzavírá v elektronické podobě jejím
odsouhlasením Uživatelem při Objednávce s tím, že ji může Uživatel
nebo Poskytovatel kdykoliv vypovědět. V případě, že přijde výpověď v
době, kdy již Uživatel nemá službu Lepší.TV předplacenou, bude mu
ukončena následující pracovní den. V případě, že má Uživatel službu
Lepší.TV v době doručení ještě předplacenou, bude smlouva ukončena
k poslednímu dni předplaceného období. Uživatel nemá nárok na
vrácení částky za předplacené období, bez ohledu na to zda službu
využívá a jakým způsobem za službu platil. Pokud má nastavenou
automatickou platbu kartou, má možnost si kdykoliv automatickou
platbu kartou zrušit ve svém nastavení přes webové stránky. Veškeré
náležitosti této Smlouvy se řídí Obchodními podmínkami o poskytování
služby Lepší.TV. Uživateli nevznikají sankční poplatky za neuhrazení
služby. Služba bude Uživateli aktivována vždy přesně na období, které
bude mít předplacené. Pokud si Uživatel předplatí jen určité období,
nebude moci využívat službu zpětného sledování v období, ve kterém
Lepší.TV předplacenou neměl.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.