Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem od této prodávající postel s matrací a roštem. Již při montáži se mi to začalo rozpadat, rošt prasknul, potahu se rozjel zipp a už se nedal nikdy zapnout, matrace se za pár týdnů proležela tak, že jsem si musel koupit novou!!! Na reklamace jen lži, výmluvy, žádná slušná reakce!!! NEDOPORUČUJI!!! K.
Postel s matrací a roštem
Navrácení adekvátní částky, nebo odstoupení od smlouvy!!!
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme uplatnit reklamaci pro tzv. nesplněnou jakost při převzetí. V případě, že je reklamace uplatněna do šesti měsíců od převzetí věci, se má za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel má v takovém případě právo na bezplatné odstranění vady, lze-li ji odstranit bez zbytečného odkladu. Výměnu věci lze požadovat, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.