Společnost


Doskočilová Žaneta

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4136Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2014, před 10 lety

Roman Krauskopf

Znění stížnosti

Zakoupil jsem od této prodávající postel s matrací a roštem. Již při montáži se mi to začalo rozpadat, rošt prasknul, potahu se rozjel zipp a už se nedal nikdy zapnout, matrace se za pár týdnů proležela tak, že jsem si musel koupit novou!!! Na reklamace jen lži, výmluvy, žádná slušná reakce!!! NEDOPORUČUJI!!! K.


Produkt

Postel s matrací a roštem


Požadované řešení

Navrácení adekvátní částky, nebo odstoupení od smlouvy!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 13:25, před 10 lety

Spotřebiteli doporučujeme uplatnit reklamaci pro tzv. nesplněnou jakost při převzetí. V případě, že je reklamace uplatněna do šesti měsíců od převzetí věci, se má za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel má v takovém případě právo na bezplatné odstranění vady, lze-li ji odstranit bez zbytečného odkladu. Výměnu věci lze požadovat, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 12:26, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.