Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, řádně jsem ukončil naše smluvní vztahy písemnou výpovědí, a to dle podmínek přihlášky, min. 6 měsíců před uplynutím doby, na kterou byla přihláška sjednána. Sjednaná doba byla 2 roky, smlouva podepsána dne 30.10.2017, konec platnosti 30.10.2019. Výpověď byla odeslána doporučenou poštou (dle podacího lístku potvrzeného poštou 18.3.2019). Podmínka výpovědi byla dodržena a smluvní vztah byl řádně ukončen ke dni 30.10.2019 (konkrétně přihláška skončila svou platnost a důvod k jejímu prodloužení nevznikl). Ze strany ENVONA bez reakce.
Dne 23.1.2020 došla výzva k poskytnutí součinnosti a doložení dokladů. Napsal jsem, že máme vše ukončené. Odpověděli, že můžu odstoupit pod pokutou 3000,- Kč. Napsal jsem opět, že mám vše řádně ukončené a poslal kopii doručenky Výpovědi. ENVONA bez reakce.
8.4.2020 došla poslední výzva k poskytnutí součinnosti a doložení dokladů.
Záměrně ignorují vše co jim pošlu, pořád vynucují součinnost a vyhrožují pokutami.
V. Pecháček
Akceptace výpovědi a ukončení zasílání neoprávněných výzev a výhrůžek s pokutami.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu řádně, dle obchodních podmínek, vypověděl ke konci sjednané doby trvání, zanikla smlouva 30. 10. 2019. Společnost po zániku smlouvy není oprávněna požadovat poskytnutí součinnosti, ani její neposkytnutí sankcionovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.