Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#41360Ignorace výpovědi přihlášky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2020, před 5 lety

Vratislav Pecháček

Znění stížnosti

Dobrý den, řádně jsem ukončil naše smluvní vztahy písemnou výpovědí, a to dle podmínek přihlášky, min. 6 měsíců před uplynutím doby, na kterou byla přihláška sjednána. Sjednaná doba byla 2 roky, smlouva podepsána dne 30.10.2017, konec platnosti 30.10.2019. Výpověď byla odeslána doporučenou poštou (dle podacího lístku potvrzeného poštou 18.3.2019). Podmínka výpovědi byla dodržena a smluvní vztah byl řádně ukončen ke dni 30.10.2019 (konkrétně přihláška skončila svou platnost a důvod k jejímu prodloužení nevznikl). Ze strany ENVONA bez reakce.
Dne 23.1.2020 došla výzva k poskytnutí součinnosti a doložení dokladů. Napsal jsem, že máme vše ukončené. Odpověděli, že můžu odstoupit pod pokutou 3000,- Kč. Napsal jsem opět, že mám vše řádně ukončené a poslal kopii doručenky Výpovědi. ENVONA bez reakce.
8.4.2020 došla poslední výzva k poskytnutí součinnosti a doložení dokladů.
Záměrně ignorují vše co jim pošlu, pořád vynucují součinnost a vyhrožují pokutami.

V. Pecháček


Požadované řešení

Akceptace výpovědi a ukončení zasílání neoprávněných výzev a výhrůžek s pokutami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 18:42, před 5 lety

Pokud spotřebitel smlouvu řádně, dle obchodních podmínek, vypověděl ke konci sjednané doby trvání, zanikla smlouva 30. 10. 2019. Společnost po zániku smlouvy není oprávněna požadovat poskytnutí součinnosti, ani její neposkytnutí sankcionovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 13:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.