Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41362Neurvalé a drzé chování závozníka PPL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2020, před 5 lety

Petra Strýčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
závozník mi rozvážel balík na špatnou adresu a když jsem se s ním pokoušela domluvit, že ta adresa je evidentně špatně, tak byl velice drzý a tvrdil mi, že jsem si to "vycucala z prstu" a že není žádná jiná možnost, jak balík doručit na správnou adresu, ať si balík vyzvednu na odběrovém místě a vytípl mi drze telefon. PPL již nikdy více. Oni si myslí, že když teď nemají dostatek lidí, že se můžou k lidem chovat jak k nějakým onucím? Jednalo se o zásilku č. 22080724221, která byla doručována na Siemensovu ulici, Praha.


Požadované řešení

Chci, aby tomuto pánovi bylo vysvětleno, že se takto k zákazníkovi chovat nebude.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2020 10:37, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2020 22:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.