Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
závozník mi rozvážel balík na špatnou adresu a když jsem se s ním pokoušela domluvit, že ta adresa je evidentně špatně, tak byl velice drzý a tvrdil mi, že jsem si to "vycucala z prstu" a že není žádná jiná možnost, jak balík doručit na správnou adresu, ať si balík vyzvednu na odběrovém místě a vytípl mi drze telefon. PPL již nikdy více. Oni si myslí, že když teď nemají dostatek lidí, že se můžou k lidem chovat jak k nějakým onucím? Jednalo se o zásilku č. 22080724221, která byla doručována na Siemensovu ulici, Praha.
Chci, aby tomuto pánovi bylo vysvětleno, že se takto k zákazníkovi chovat nebude.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.