Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dnes ráno 15.4. mi došla sms, že mi budou doručovat balík (Dobry den.Zasilku od XXXLutz c. 60E00053357 prevzal kuryr INTIME k doruceni 12-15 h.Tel.:777012609.) Balík byl doručen před 12 hodinou a kurýr mne nezastihl doma. Nechal balík u dveří a odjel pryč. Kdybych mu nezavolala, ani nevím, že tam dotyčný balík je. Volala jsem proto, abych se s ním domluvila, kdy zhruba dojede a on mne informoval, že tam balík mám a že mi určitě nikdo neukradne, protože má 30 kilo.?!?! Co to je za chování??? Ještě když mu volám znovu, jak si to představuje, tak me přesvědčuje o tom, že se to tak dělá a že je to vlastně můj problem. Poté mi tipnul telefon. Já se mohla zbláznit, protože jsem se v tu chvíli nacházela na Vsetíně, ale ne na Halenkově. Autobus mi v tu chvíli nejel. Neměla jsem, jak nikoho, aby mi balík vyzvedl. Kdyby nebylo hodné sousedky, která balík vzala aspoň dovnitř, balík nejspíše nemám. Naposledy jsem si vybrala tuhle službu. Zaměstnáváte nespolehlivé a arogantní lidi. Chtěla bych vidět pana kurýra, kdyby mu tohle někdo udal. Naposledy jsem si vybrala Vaši službu.
Cholastová Denisa
Nenechávat balík před dveřmi, aniž by člověk zavolal předem.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.