Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Jsem nucena podat stížnost na řidiče, který má na starost Troubsko u Brna. 3.4.2020 nám vezl zásilku před rodinný domek. Přítel okamžitě po telefonátu vyběhl ven, s tím, že si jen rychle zaběhne zpátky pro čistou roušku, aby řidiče neohrozil.Ten na tato slova reagoval tak, že okamžitě drze ujel!!!! Naprostá neomalenost!!! Jednalo se o půl minuty, kdy by si přítel roušku přinesl.Volali jsme mu zpět a on nám sdělil, že už nepřijede. Zásilku nám nechal v drogeri iPikna , Příčky 707 Brn, považovali za ukončenou. Ovšem další zásilku nám tento pán již nedodal a ani nenapsal příteli sms, že zásilku nechává v drogerii na sběrném místě či ji veze zpátky do depa. Záslika má č. 80158202003 a měla nám být doručena 6.4.2020. Od tohoto data se snažíme zásilku dohledat.Dosud ji nemáme. Je zcela zřejmé pochybení řidiče, který nám o zásilce úmyslně nezanechal žádné informace v podobě sms.Žádáme Vás tímto o prošetření situace.
Renáta Syrovátková a ing. Pavel Jiráček
potrestání řidiče za jeho chování
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.