Společnost


Marek Křevký

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4137Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2014, před 10 lety

Dušan Pavlovič

Znění stížnosti

Dne 29.7.14 jsem reklamoval na prodejně mobilní telefon, který nešel po provedeném hovoru zapnout a začal pouze vibrovat. Žádal jsem opravu přístroje a vyjádření do tří dnů o způsobu vyřízení mé reklamace (toto je obsaženo také ve VOP společnosti). Z prodejny se mi ozvali následně až 18.8.14, že reklamace byla vyřízena a že mobil je připraven k vyzvednutí na prodejně. Při osobním vyzvednutí mi bylo řečeno, že reklamace byla zamítnuta z důvodu vniknutí látky neznámého původu. Servisem byly doloženy fotky jemně zoxidovaného konektoru nabíjení a styčné zemnící plošky, která nemá na projevenou závadu žádný vliv. Vzhledem k tomu, že jsem si zcela jist, že mi žádná látka do MT nevnikla a vzhledem k neoznámení informace o způsobu vyřízení reklamace v průběhu tří dnů od předání do opravy s vyjádřením reklamace nesouhlasím se domnívám, že servis takto konal zcela záměrně a zamítnutí reklamace není oprávněné.


Produkt

Mobilní telefon Samsung GT-i8190n


Požadované řešení

Žádám o opravu přístroje, jelikož jemná oxidace povrchu konektoru nemá přímý vliv s projevovanou vadou a domnívám se, vzhledem k tomu, že jsem nebyl o této skutečnosti vyrozumněn do tří dnů od převzetí MT do opravy, že došlo k záměrnému prodloužení doby působení případné vlhkosti v servise, či přímému vystavení této vlhkosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 13:11, před 10 lety

Aby mohla být reklamace zamítnuta z důvodu oxidace, měla by oxidace způsobovat reklamovanou závadu. V případě, že oxidace není příčinou reklamované závady, ta byla měla být předmětem posouzení. Dojde-li prodávající k názoru, že se jedná o vadu, která je kryta zárukou, měla by být v rámci reklamace odstraněna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2014 16:30, před 10 lety

Dobrý den
ad.1chtěl bych reagovat na stížnost - dne 29.7.2014 jsme přijali k reklamaci telefon Samsung I8190 , obratem jsme s zákazníkem sepsali reklamační protokol 14RTr00141 přikládám v příloze , kde bylo přímo paní Lukášové zděleno že se bude zasílat na servis a bude požadována oprava zařízení - "způsob řešení reklamace"
a spor vzniká že pán Lukáš se domnívá že dle zákona musíme reklamaci zamítnout do 3dnů že jsme povinni oxidaci odhalit od 3dnů a to se tedy nestalo - snažil jsem se mu vysvětlit že je rozdíl když někdo koupí věc přes eshop a pak reklamuje na dálku - zasláním balíku k nám kde máme povinnost zákazníka informovat "jen" o přijetí a způsobu řešení reklamace a je něco jiného když donese zařízení na opravu na prodejnu kde ho převezmou a obratem přímo se zákazníkem sepíšou a prokonzultují všechny náležitosti a informujeme zákazníka ihned ne za 3dny . prosím tedy o vyjádření k tomuto problému

ad.2 - oxidace - s pohledu laika jde vidět plesnivé rezavé plechy, které určitě na vadu zařízení nemají vliv, ale jedná se o součástky a plošné spoje které se pod plechem nacházejí. Při navlhnutí nebo vniknutí tekutiny dochází k chemické reakci elektronických součástek, cínu a mědi , zkratům , prohořívaní plošných spojů , atd
oxidace u tohoto zařízení je v nabíjecí části a spodním dobíjecím konektoru a toto má za následek že telefon se vypnul a pak neustále vibroval a nyní nejde zapnout - prosím o konzultaci s technikem a odpověd zákazníkovi Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 14:48, před 10 lety

Ze zákona o ochraně spotřebitele vyplývá, že prodávající má rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Přičemž dále platí, že do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Není rozhodující, zda je zboží zakoupeno v kamenném obchodě nebo přes e-shop, protože u e-shopu běží lhůta pro vyřízení reklamace až od doby, kdy má prodávající zboží u sebe.
Odborné vyjádření je úkolem prodejce v první řadě (respektive servisu, se kterým má uzavřenou smlouvu), pokud s ním zákazník nesouhlasí, je možné obrátit se např. na soudního znalce, který může přístroj fyzicky posoudit.
Při oxidaci většinou servis pořizuje fotografie oxidace. Pokud jsou k dispozici, rádi bychom požádali strany o jejich doložení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2014 19:40, před 10 lety

Dobrý den - zákazník se obrátil na znalce - požádal bych p.Lukáše o zaslání vyjádření znalce k oxidaci Děkuji Marek Křevký

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.9.2014 12:19, před 10 lety


Dušan Pavlovič

Čekáme na vyjádření znalce z oboru. Po obdržení posudku vás budeme kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2015 13:39, před 10 lety

tak jak to dopadlo?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2015 11:50, před 10 lety


Dušan Pavlovič

Dobrý den. Pro pana Lukáše byly zpracovány dva nezávislé znalecké posudky. Jeden posudek byl vyhotoven se závěrem, že do přístroje vnikla kapalina obsahující cukr a byly tímto porušeny záruční podmínky a dle druhého posudku byl závěr stejný s tím rozdílem, že kapalina do přístroje vnikla, ta ale však nemá na projevenou závadu vliv. Porucha je způsobena vadným el.obvodem, který nebyl poškozen vniklou kapalinou, ale vadnými diodami Vzhledem k tomu, že byly porušeny záruční podmínky, nelze i za tohoto závěru požadovat záruční opravu přístroje.
Tímto tedy považujeme věc za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 11:52, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se podnikatel rozhodl již nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.