Společnost


Ivan Makalouš

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41371Nevyřešení reklace, nulová komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2020, před 5 lety

Martin Bartůněk

Znění stížnosti

Zboží jako vánoční dárek dorazilo, po několika dnech po Vánocích ale přestalo fungovat, putovalo tak na reklamaci - dosud OK, to se holt stane. Následující přístup už byl ale dost zarážející. Balík zaslaný Českou poštou nebyl doručen (zůstal ležet na pobočce pošty), po několika e-mailových urgencích, na které obchod reagoval s týdenním zpožděním, byl nakonec poslední den před odesláním nazpět (22.1.) vyzvednut. Od té doby ticho, žádné potvrzení o přijetí reklamace, o jejím stavu, nic. Po více jak měsíci mlčení jsem se opět e-mailem (25.2.) informoval o stavu reklamace, že lhůta již dávno vypršela a že budu případně požadovat vrácení peněz. Po samozřejmé týdenní odmlce přišla strohá odpověď, ať jim pošlu číslo účtu, na které mají peníze zaslat. Vzhledem k tomu, že jsem preferoval výměnu zboží (které měli v tu dobu na e-shopu psané jako skladem), odpověděl jsem, zdali by nebylo možné mi zaslat místo peněz zboží nové. Od té doby nic, k dnešnímu dni (15.4.) žádná odpověď, ani po několika mých dalších urgencích a zaslání čísla účtu pro vrácení peněz, telefon uvedený na stránkách nikdo nebere, zboží ani peníze tak už asi nikdy neuvidíme.


Produkt

Retro konzole do TV - 401 her


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 19:35, před 5 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 12:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.