Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#4138Neuznání reklamace Shoebox CZ s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2014, před 10 lety

Miloš Jiroutek

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si boty Lacoste v prodejně Shoebox v OC Paladium Praha1. Boty po několika nošeních po necelých 4 měsících vykazovaly značné známky opotřebení:

- díry v podrážkách v místě pat
- odlepily se kraje, kde kůže navazuje na gumovou podrážku
- je potrhaná vnitřní výstelka v místě paty

Reklamace ze strany Shoebox, byla vyřizována měsíc a po měsíci mi bylo sděleno, že částečně boty opraví a zbytek je způsoben běžným opotřebením. Jednání prodejce a reklamačního oddělení je naprosto nekompromisní a nenabízí žádné řešení a nedává běžnému zákazníkovi žádnou šanci na vyřešení reklamace cestou, která by vedla k oboustranné spokojenosti.


Produkt

Bílé boty Lacoste 1590 Kč


Požadované řešení

Po uznání reklamace mi měly být vráceny peníze.
Byl bych ochoten i akceptovat možnost, vybrat si v hodnotě jiné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 13:01, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že reklamovaná vada nebyla na výrobku při převzetí. Mohlo se jednat i o tzv. skrytou vadu, která nebyla seznatelná pouhým okem.
Bude-li prodávající nadále trvat na zamítnutí některých reklamovaných závad, spotřebitel se může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2014 13:20, před 10 lety

Dobrý den, pane Jiroutku,

Jak již bylo zmíněno v průběhu naší komunikace - pokud by závada vznikla vlivem materiálové či výrobní vady, poté se počítá s tím, že byla závada přítomna již v době zakoupení obuvi a tehdy je možno reklamaci považovat za oprávněnou, samozřejmě dle odborného posouzení naším reklamačním technikem.
Jelikož jsou podešve obuvi opotřebeny mechanicky a vady na opatcích vznikly v souvislosti s těmito – nejedná se o výrobní ani materiálovou vadu, a tedy není možno posoudit tyto závady jako oprávněné.
Toto pravidlo se nevztahuje pouze na naši obuv, ale i na jakékoli jiné zboží u jiných společností.

Za Shoebox CZ s.r.o,

Ondřej Kohút

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 11:53, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti dále reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.