Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
podala stiznost v ramci sveho ukonceni smlouvy č. 7145199711 s vasi spolecnosti.
Nevim z jakeho duvodu, ale mi dosla slozenka s castkou, kterou jsem vyslovne zadala, aby mi byla zaslana na muj bankovni ucet! Toto jednani je naprosto neprijatelne! Ziji v zahranici a penize na slozence jsou mi uplne k nicemu a jenom mi to zpusobilo spoustu neprijemnosti! Doufam, ze chapete me rozhorceni, predevsim po tom, co jsem osobne jednala s nekym na vasi pobocce ve Vyskove. Rada bych vedela, jak k tomu to doslo a zadam okamzitou napravu a penize zaslane na muj ucet. Moje cislo uctu jsem zadavala do systemu vasi pracovnice.
S pozdravem
Vavrosova
ukonceni smlouvy
Zaslani penez na dotycny ucet co nejdrive.
|
Tweet |
Žádala-li spotřebitelka zaslání plnění v určité formě a zaměstnanec společnosti ji tento způsob úhrady přislíbil, zavazuje jednání zaměstnance v souladu s ustanovením § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, samotnou společnost a ta má povinnost plnit spotřebitelce způsobem, který byl mezi nimi dohodnut, resp. způsobem, který byl spotřebitelce přislíben.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti při ukončování jejího závazku, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas. Více informací ohledně podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.generali.cz/podnety-a-stiznosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.
Vážená paní Vavrošová,
děkujeme za Váš podnět.
Tento případ je však již z naší stany prošetřován pod č.j. 20C186F1.
Naši odpověď Vám tak s ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, zašleme v co nejkratším možném termínu na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.