Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#41380Penize za ukonceni smlouvy uctenkou misto na ucet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2020, před 5 lety

Gabriela Vavrosova

Znění stížnosti

Dobry den,

podala stiznost v ramci sveho ukonceni smlouvy č. 7145199711 s vasi spolecnosti.
Nevim z jakeho duvodu, ale mi dosla slozenka s castkou, kterou jsem vyslovne zadala, aby mi byla zaslana na muj bankovni ucet! Toto jednani je naprosto neprijatelne! Ziji v zahranici a penize na slozence jsou mi uplne k nicemu a jenom mi to zpusobilo spoustu neprijemnosti! Doufam, ze chapete me rozhorceni, predevsim po tom, co jsem osobne jednala s nekym na vasi pobocce ve Vyskove. Rada bych vedela, jak k tomu to doslo a zadam okamzitou napravu a penize zaslane na muj ucet. Moje cislo uctu jsem zadavala do systemu vasi pracovnice.

S pozdravem
Vavrosova


Produkt

ukonceni smlouvy


Požadované řešení

Zaslani penez na dotycny ucet co nejdrive.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 15:57, před 5 lety

Žádala-li spotřebitelka zaslání plnění v určité formě a zaměstnanec společnosti ji tento způsob úhrady přislíbil, zavazuje jednání zaměstnance v souladu s ustanovením § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, samotnou společnost a ta má povinnost plnit spotřebitelce způsobem, který byl mezi nimi dohodnut, resp. způsobem, který byl spotřebitelce přislíben.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti při ukončování jejího závazku, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas. Více informací ohledně podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.generali.cz/podnety-a-stiznosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2020 12:06, před 5 lety

Vážená paní Vavrošová,

děkujeme za Váš podnět.

Tento případ je však již z naší stany prošetřován pod č.j. 20C186F1.

Naši odpověď Vám tak s ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, zašleme v co nejkratším možném termínu na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2020 23:54, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 22:28, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.